{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris vudering af hest???
  • #1   26. jul 2012 Og hvad mener du med det ?? smiley

• #2   26. jul 2012 Hmm, de punkter jeg tjekker først er markedsværdien (hvordan er markedet lige nu mht. til salg af hest - lige nu er det f.eks. meget lavt, du kan ikke få de penge hesten er værd, for folk kan finde det samme bare billigere, andre steder), når jeg så ved det, så tjekker jeg hestens temperment, evt. stambog, hvilket niveau hesten er på, hestens alder, tidligere sygdomme osv. Det betyder også meget for mig at sælger søger et godt hjem til hesten, hvis det er en hest som bare hurtigt skal videre, så skal prisen også være det lavere.

• #3   26. jul 2012 Jeg kigger meget på hvad hesten kan og hvordan den er,
    Fx har lige købt en 4 års efter gode hingste men hun er kun håndteret meget lidt så hun var billig smiley ;)

Jo mere hesten kan og hvis den er ren evt kåret jo bedre pris smiley

• #4   26. jul 2012 Kigger primært markedet hvad andre heste på samme størrelse, samme alder, samme kunne koster..

Når jeg skal købe og vurdere om prisen stemmer jamen så er det mere vil jeg give 20.000kr for en rå blandings hest..
    Altså vil jeg give det for den eller er det et kub hvis man køber denne hest..

• #5   26. jul 2012 Kigger på markede, og beder min meget heste kompertente underviser om et skøn. Det plejer han gerne at ville gøre hvis man er i tvivl.

Vil kun spørge folk som kender min hest om at vurdere den og dem som har set den præstere

• #6   26. jul 2012 Kigger selvfølgelig også markedet, som alle andre.
    Men sidst jeg købte hest (2 måneder siden), så gik jeg efter en dressurhest, men også fremtidig avlshoppe (new forest), så der var tavlen jo vigtig. Jeg fandt en som ikke var super smuk, men absolut heller ikke grim, havde fantastiske bevægelser og super tavle. Den havde ud over det ALDRIG været i hænder, og den var altså 4 år. 25000 kr.
    Så fandt jeg hende jeg købte. Gode bevægelser, fantastisk udstråling, god tavle (dog ikke så god som den andens), den var let tilredet og også 4 år, samt vandt til lidt af hvert. 15000 kr kom jeg af med. Så der var jo stor forskel. Der synes jeg den anden var for dyr, men jeg tror desværre ikke avlerne er helt med på at markedet er faldet. Så beholder de bare hesten (:

Kommentér på:
Pris vudering af hest???

Annonce