{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Hestenavn! Og en lille historie.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle heste tøser!
Min far og jeg fik en hest hjem for halvandet år siden, hun kom helt fra Frankrig (Polliwilline)og var ifol. Hun follede en nat i maj, så føllet er lidt over et år gammelt nu. Men der skete desværre en forfærdelig ulykke, hvor hun rullede sig på folden og fik sit ben ind i hegnet, vi fik hurtigt fat i en dyrelæge som sagde hun havde fået skåret scenerne over i sit ben.. Og at vi kunne aflive hende nu eller køre på dyrehospitalet. Hun har vundet kæmpe galop løb i England, Sverige og Frankrig, så min far ville ikke bare give op. Da vi havde kørt hende på hospitalet og var på vej hjem ringede de og sagde det ville være bedst at aflive hende. Så det gjorde vi desværre. Men der havde hun jo sit lille føl på 5 måneder som blev morløs...
Men i dag er føllet som sagt lidt over et år og min far vil gerne starte løb med hende, og nu kommer problemet i søde piger måske ville hjælpe med: jeg skal bruge et navn til hende.. Hun hedder nu Trunte som kælenavne, men det skal hun jo ikke hedde..
Der er nogle få krav. Det skal være noget internationalt og da hun har et blåt øje må det gerne være noget med Blue Eye. Eller lignende. Tusinde tak på forhånd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestenavn! Og en lille historie..
Kommentér på:
Hestenavn! Og en lille historie..

Annonce