{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Instinkt død ???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. smiley
Hvis det er et forkert sted at ligge ind må i lige råbe højt smiley

Jeg har to ponyer som står på en dejlig gård på fyn.
På et tidspunkt stod der en frieser dernede, og den fattede intet af instinkter, hverken fra heste eller mennesker. Vi fik to nye heste i flokken, og førehesten som hedder russer løb jo selvfølgelig hen for at se dem an osv som de nu gør, og frieseren løb efter, men russer bad den om at gå væk ved at ligge ørene tilbage, bide efter den og sparker den, de andre heste kom også men de fattede budskabet bare ved at russer lagde ørene tilbage, men frieseren blev ved med at komme derhen uanset hvor mange bid og spark den fik, og sårn var det også i hverdagen, hvis den kom for tæt på de andre heste og de markerede sig så blev den bare ved. Den vadede bare ind i os mennesker uanset hvor meget vi skubbede den væk, jeg prøvede engang at sparke den mega hårdt i bringen og den flyttede sig ikke en meter, den løb min far ned flere gange. Til sidst måtte ejeren af gården be dens ejer om at flytte ham hvor han så kom op til en hingst at stå, her måtte han også flytte fordi den blev slået til blods næsten hver dag fordi den ikke forstod grænserne, nu ved jeg ikke hvor den er.

Kan en hest godt være instinkt død ???
Skal lige siges dens ejer ikke sætter grænser for den overhovedet, så kunne forstå hvis den ikke respektere mennesker, men hvorfor hestene? Og man kan se det er fordi den ikke forstår det, ?

Håber på nogen gode svar for syns det er ret underligt. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Instinkt død ????
Kommentér på:
Instinkt død ????

Annonce