{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Brogården lucerne støver?! {{forumTopicSubject}}

Jeg giver mine heste lucerne i sit foder, og har købt lucerne fra både Spillers, GLS og Green Power. Altid den der coated med olie, og har aldrig haft problemer med at det støver, eller at der er "snuller" i.

Sidste gang købte jeg så 3 sække fra Brogården, også den med olie. Jeg hælder posen op, og jeg er fuldstændigt dækken af et fint lag grønt støv?!

Det har jeg sldrig oplevet før, og ponyerne virker på ingen måde glad for det nye Lucerne, kan se at de efterlader rester på folden(de går ude)

Da spanden er ved at være tom, kan jeg se at der ligger en del "snuller" tilbage i spanden.

Jeg tænker at det måtte være den pose, og åbner derfor en ny, men det er lige så støvet.

Jeg kører derfor forbi Brogården i Lynge, for at høre om jeg har været uheldig med mine 3 poser.

Den søde pige siger hun har oplevet det samme, men har ikke brugt Lucerne før, hun begyndte ved Brogården, så derfor troede hun at "kvaliteten" var sådan.

Men hun ringer til hovedkontoret, som siger at der er INTET galt er med kvaliteten, og i alt "snullert" ligger de gode egenskaber- say what???!!!

Og at jeg nok før i tiden, havde brugt den med melasse, som så holder på støvet.

Jeg havde jo forklaret pigen i butikken, at jeg altid havde brugt den med olie, og flere forskellige mærker, og jeg aldrig har oplevet at det støver, når jeg hælder det op, og det er fyldt med bud rester.

Men det var deres svar. Jeg må tilstå at jeg blev noget paf, for jeg havde altså håbet på en noget bedre kvalitet fra Brogården, men det er sidste gang jeg køber noget der.

Hvad er jeres erfraringer med Lucernen fra Brogården?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brogården lucerne støver?!
  • #2   15. aug 2012 Jeg oplever det samme ved Brogårdens lucerne, og min pony Grafik vil bestemt ikke spise det fordi der er så meget fnuller i.

• #3   15. aug 2012 jeg har faktisk ikke købt deres lucerne de sidste 2 år da jeg syntes deres kvalitet på lucerne svinger for meget - for stor forskel på indholdet! derfor bruger jeg i stedet Equsana fra dangrønt (de har lige skiftet navn til Equsana kan ik engang huske hvad de hed før? men var det ik greenpower?) jeg er tilgengæld meget begejstret for deres andre produkter som jeg også har brugt i mange år og ikke har planer om at skifte ud - kun lucernen jeg er utilfreds med:-)

• #4   15. aug 2012 Ja, det støver også i min sæk, så vil hellere købe noget andet næste gang smiley

• #6   15. aug 2012 Det kommer an på om det er bjerglucernen - den støver nemlig.

• #7   15. aug 2012 jeg syntes tit der har ligget snuller i den fra brogården... men det syntes jeg også den har fra andre mærker..... så jeg syntes ikke der er den store forskel.

• #8   15. aug 2012 Har købt det i en lang periode, og intet af det har støvet.. Min hest syntes dog det var lidt kedeligt, da han havde fået 1 kg om dagen i et år.. Skiftede over til den fra Horselux.. den er et hit og er billig - 10 kg for 59 kr.. smiley

• #9   15. aug 2012 jeg har selv brugt det til kale og det var slet ikke sådan?

• #10   23. aug 2012 Jeg skylder vidst lige en opdatering i sagen.

Rolf fra Brogården ringede til mig, og gav mig en rigtig pæn undskyldning, og en brugbar forklaring.

Sidste år, var en våd sommer, og de var derfor rigtig uheldige med lucerne høsten fra Hartog for Holland.

De blev klar over problemet, og tilbage kaldte hele sendingen, men det er altså ikke alt de har fået retur.

Derfor har jeg altså været uheldig, med mine 3 sække( der er samme dato i bunden)

Rolf tilbød mig en rigitg fair løsning, og har hådteret hele sagen meget proffesionelt.

Så til ;-)) Brogården herfra.

DBH Jane

Kommentér på:
Brogården lucerne støver?!

Annonce