Brogården lucerne støver?! {{forumTopicSubject}}
Jeg giver mine heste lucerne i sit foder, og har købt lucerne fra både Spillers, GLS og Green Power. Altid den der coated med olie, og har aldrig haft problemer med at det støver, eller at der er "snuller" i.
Sidste gang købte jeg så 3 sække fra Brogården, også den med olie. Jeg hælder posen op, og jeg er fuldstændigt dækken af et fint lag grønt støv?!
Det har jeg sldrig oplevet før, og ponyerne virker på ingen måde glad for det nye Lucerne, kan se at de efterlader rester på folden(de går ude)
Da spanden er ved at være tom, kan jeg se at der ligger en del "snuller" tilbage i spanden.
Jeg tænker at det måtte være den pose, og åbner derfor en ny, men det er lige så støvet.
Jeg kører derfor forbi Brogården i Lynge, for at høre om jeg har været uheldig med mine 3 poser.
Den søde pige siger hun har oplevet det samme, men har ikke brugt Lucerne før, hun begyndte ved Brogården, så derfor troede hun at "kvaliteten" var sådan.
Men hun ringer til hovedkontoret, som siger at der er INTET galt er med kvaliteten, og i alt "snullert" ligger de gode egenskaber- say what???!!!
Og at jeg nok før i tiden, havde brugt den med melasse, som så holder på støvet.
Jeg havde jo forklaret pigen i butikken, at jeg altid havde brugt den med olie, og flere forskellige mærker, og jeg aldrig har oplevet at det støver, når jeg hælder det op, og det er fyldt med bud rester.
Men det var deres svar. Jeg må tilstå at jeg blev noget paf, for jeg havde altså håbet på en noget bedre kvalitet fra Brogården, men det er sidste gang jeg køber noget der.
Hvad er jeres erfraringer med Lucernen fra Brogården?
Mvh
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
mar 2006
Følger: 116 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 940
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.067
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.383
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.588
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.368
dec 2009
Følger: 111 Følgere: 111 Heste: 6 Emner: 100 Svar: 402
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 13 Emner: 39 Svar: 220
Rolf fra Brogården ringede til mig, og gav mig en rigtig pæn undskyldning, og en brugbar forklaring.
Sidste år, var en våd sommer, og de var derfor rigtig uheldige med lucerne høsten fra Hartog for Holland.
De blev klar over problemet, og tilbage kaldte hele sendingen, men det er altså ikke alt de har fået retur.
Derfor har jeg altså været uheldig, med mine 3 sække( der er samme dato i bunden)
Rolf tilbød mig en rigitg fair løsning, og har hådteret hele sagen meget proffesionelt.
Så til ;-)) Brogården herfra.
DBH Jane
Brogården lucerne støver?!