{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Julie J
Julie J
Tilmeldt:
28. aug 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

HJÆLP - Elevplads {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg går og søger en elevplads som dyrepasserassistent, på rideskole, stutteri eller linene. Jeg søger på fyn og i trekants området. Er der nogen der kan hjælpe mig, for jeg syntes jeg har prøvet alt. Og jeg vil virkelig gerne finde en elevplads, så jeg kan få drømme uddannelsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - Elevplads
  • #1   28. aug 2012 Tro mig det er MEGET svært at finde plads sådan nogle steder. jeg selv søger med grise og der er intet at finde smiley

  • Julie J
    Julie J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #3   28. aug 2012 Jeanette D- Jeg kender ellers mange steder med grise har du prøvet lajo.dk...

    I andre jeg ved godt hvad jeg skal gøre, jeg spørger om hjælp til steder jeg kan søge fordi jeg har prøvet alt!

    Ja er villig til at flytte, men det skal da undgåes. Jeg har ikke pt råd til at flytte, da jeg får en kontanthjælp på 3000 kr om måneden.


  • #4   28. aug 2012 Der er masser. Men kan ikke anbefale uddannelsen. Er selv i gang med dyrepasser uddannelsen. Men vil du absolut tage den, så vælg skolen på Sjælland.
    Jeg er udlært om 7 måneder.

    Jeg tager specialet zoo, men har taget første del af uddannelsen på en rideskole.

    Der er masser af elevpladser, og de er nemme at få. I hvert fald i hestebranchen.

    Det er ret svært i min branche.


  • Julie J
    Julie J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #5   28. aug 2012 Jeg hat taget grundforløbet i odense.Bestod med et 12 tal!. Jeg er gået over til heste branchen fordi jeg ikke kan finde noget andre steder. Så du er velkommen til at give mig et sted jeg kan søge hvis de er nemme at få..


  • #6   28. aug 2012 Har du kigget på praktikpladsen.dk?
    Der oversigt over godkendte steder. Så starter du fra en ende og skriver ansøgning til dem alle.

    Sådan gjorde jeg. Hvis du evt. har lidt kontakter, så får du nogle bedre pladser. Snak med din dyrlæge, smed osv.

    Men praktikpladsen.dk er god.


  • Julie J
    Julie J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #7   28. aug 2012 Jeg er derinde, og får nej konstant.. Men tak.

  • #8   28. aug 2012 Hmm.. Kender nogle steder, der måske kunne bruge en som dig.

    Schou&Schouboe
    Ask
    Blue Hors
    Georgia Timmermann
    Hans Jørgen Hoeck
    Kolding Rideklub
    Fredericia Rideklub
    Rosenkilde Gods/Middelfart Ridecenter


    Og kunne du evt. lave en annonce på hestenettet. Der kigger mange af stederne en gang i mellem.


Kommentér på:
HJÆLP - Elevplads

Annonce