{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Salg af pony {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre ikke råd til at beholde min pony, og skal derfor af med hende inden oktober smiley ..

Jeg ønsker hende kun det bedste hjem, og hun har været tilsalg i 2 måneder , og har kun fået tre henvendelser der alle måtte takke nej af personlige årsager og penge mangel..

Er hun sat dyrt ??? Er min annonce bare dårlig eller hvad ???
Hun står til 3500, det synes jeg selv er billigt ...

Men er det en urealistisk pris ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af pony
  • #1   28. aug 2012
    Bedre billeder måske :o)
    Bevægelses billeder, opstilling og hoved - måske video af bevægelse og måske billed med rytter?


  • #2   28. aug 2012 Hun et jo ikke redet til smiley

  • #3   28. aug 2012 Jeg vil også sige at billeder siger mere end 1000 ord. Sidst jeg solgte en hest, fik jeg en fotograf til at tage billeder, og 10 dage senere var hesten solgt. Så ud med kameraet mens pony fræser rundt på banen og tag nogle gode billeder der viser dens gnist... Det er noget der sælger

  • #4   28. aug 2012 Men prisen er meget fair smiley

  • #5   28. aug 2012 Nu skriver du at den er vant til longe og har løssprunget. Så få taget nogle billeder evt. i longen hvor man kan se gangarterne, og nogle løsspringningsbilleder

  • #6   28. aug 2012 Det er heller ikke nemt at sælge en pony af den størrelse, som ikke er tilredet... De forældre som leder efter pony til et barn, forlanger jo at den er bombesikker og som minimum kan gå la dressur... Og så vil de ikke give over 5000.... Hvis du har muligheden, så send den i ridning vinteren over og sæt den til salg igen til foråret...

  • #7   28. aug 2012 I har sikkert ret smiley synes bare selv det er søde billeder, men jeg ser selvfølgelig også noget helt andet end alle andre

  • #8   28. aug 2012 hende har jeg godt nok kigget på mange gange smiley

  • #9   28. aug 2012 Jannie : efter som hun KUN er tilsalg da jeg ikke har råd til at beholde hende , har jeg heller ikke råd til at sende hende i ridning ..

  • #10   28. aug 2012 Så kan jeg godt se det ikke er nemt...

  • #11   29. aug 2012 Jeg vil som de andre sige få flere billeder. Prisen er helt fair. Holder med Jannie, de er svære at sælge de små dejlige ponyer, når de er så unge og ikk tilredet. Syns faktisk det er synd at forældre har det syn. Vi købte for 2 år siden en lille frækkert på 2 år, i første omgang selskabs pony, og han havde bestemt ikk prøvet ret meget. prisen var 1500 kr, så var den ikk vaccineret og havde ikk pas!!! Men det korte af det lange er at jeg har et barnebarn som bliver 3 til november. Ja vi fik ham tilredet og hun den lille pige kan håndterer ham, hun trækker ham, strigler, rider osv, self med hjælp, Max er i dag 5 år og når det er Jennifer der er omkring ham er han from som et lam, er de hans part pige på 11 er han en rigtig bølle. Så det jeg siger er det er synd for de små piger og drenge rundt om i landet der ikk "kan" få en pony fordi der ikk findes ret mange total sikre pony i landet, prøv at form jeres ejen, det kan ikk gå helt galt. Håber du finder et nyt hjem til den lille charmetrold:-)

Kommentér på:
Salg af pony

Annonce