{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang er en jagt?
  • #1   29. aug 2012 Det kommer meget an på hvilket niveau jagten er på. I den jagt klub jeg er medlem i, er de mellem 15-25 km lange med 25-40 spring.

• #2   29. aug 2012 Jeg tror det er forskelligt.. Jeg elsker jagter og rider det hver eneste gang jeg har mulighed for det, og tiden på jagten kan hurtigt tage 2 timer, jeg ved ikke om den også tager mere end 2 timer nogen gange, men andre gange er det kun 1 ½ time.. Der hvor jeg altid starter jagter er i Langelandshestesport, og det er altid enormt sjovt, men igen tiden kommer jo også an på hvor gode ridemuligheder der er, der hvor det afholdes. Den sidste jagt jeg startede, var der 36 spring og nogen grøfter... Jeg ved ikke lige var mange km turen var.. smiley

• #3   29. aug 2012 Det er forskelligt fra jagt til jagt. Sportsrideklubbens første jagt i år var kun på 10 km, hvor Fyns jagtrideklubs første jagt i sæsonen var på 14 km. Så man kan ikk rigtig tegne et gennemsnit da det er bundforholdene ( altså terrænnet og om hvor blød eller hård jorden er), som afgører det meste - og de er aldrig ens 2 år i træk.

Men antallet af spring ligger normalt på 30-35 stykker.

Har selv redet nogle jagter og har set jagter siden 2008.

• #4   29. aug 2012 gjorslevjagten som ØSR afholder hvert år er vist 12-13 km lang med omkring 36 spring hvis jeg husker rigtigt

men de har nogle forskellige felter med dem der springer alle spring, dem der springer nogle spring og et felt med nogle der slet ikke springer smiley

• #5   29. aug 2012 Det kommer meget an på hvor du rider henne.
    Ved os (i Jylland) er de omkring 20 km, men de 2 første og sidste er ALTID skridte varm og af.
    Efter hvad jeg har hørt, så skal man selv skridte varm og af på sportsrideklubbens jagter.

• #6   29. aug 2012 Renée: Jo, de skridter i hvert fald varme og er også af - Men de holder også en del skridtrepriser imellem springserierne. - Så jagt i sporten for ca 1,5 uge siden.

Kommentér på:
Hvor lang er en jagt?

Annonce