{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på en 15 års hoppe?
  • #2   9. sep 2012 men overvej om det kan betale sig. Hvis det er alm livsforsikring vi snakker om?

• #3   9. sep 2012 Er der ikke forskel, om det er en koldblod eller en varmblod?(:

• #4   9. sep 2012 tjaaa, tror der er forskel på om det er renracet fx. islænder, fjodhest og varmblod iht. at hvis hesten er over 15 år falder forsikrings værdien..

Du kan bare søge på heste forsikring og læse under betingelser.. Og der er maaaange.

• #6   9. sep 2012 For gammel, i hvert fald ved mit forsikringsselvskab, hvis det er en hest, men er det pony, koldblod el. islænder så er den ikke for gammel.

Dette er fra dansk hesteforsikring:

Hvilke heste kan forsikres?

Din hest må ikke være fyldt 14 år med nytegning af forsikring. For islandske heste, ponyer og koldblodsheste gælder at hesten ikke må være fyldt 18 år.
    Fra 1. januar det år hesten fylder 16 år og for islandske heste, ponyer og koldblodsheste fra det år hesten fylder 20, nedskrives forsikringssummen med 15% af forsikringssummen om året. Hos Dansk Hesteforsikring indeholder livsforsikringen som en ekstra fordel foster/føl-forsikring samt ansvarsforsikring. Der er mulighed for at tegne udvidet foster/føl-forsikring ved henvendelse til Dansk Hesteforsikring.

Ved koldblodsheste forstås: Belgier, Curly, Fjordhest, Haflinger, Jydsk hest og Tinker.

• #7   9. sep 2012 Hvis du har hest skal du være ansvarsforsikret. Det er lovkrav.
    Hvis du er under 18 er du nok dækket af dine forældre.

• #8   9. sep 2012 JU V
    Nej du skal ikke være ansvarsforsikret hesten skal smiley det er det der er lovkrav.. du bestemmer selv om du vil være det, men hesten skal være det..
    Og ved mennesker er det ofte fritids ulykke forsikring, ikke ansvarsforsikring smiley

Bar lige så du ikke tror at du selv behøver være forsikret er hesten der skal være det smiley

• #9   9. sep 2012 Jeg har ikke en ansvarsforsikring, det har min hest, jeg har en fritidsulykke forsikring som ikke dækker mine heste men mig, og ansvarsforsikringen på mine heste dækker skader på f.eks. biler osv..

• #10   9. sep 2012 hvis du har bil hest hus børn skal du være ansvarsforsikret, =lovkrav.

• #11   9. sep 2012 Ok formulerer mig muligvis forkert ved at skrive DU men man SKAL have ansvarsforsikring når man har hest bil osv

• #13   9. sep 2012 det er DINE ting så det er DIN forsikring. så derfor skriver jeg du, man, ens,

Du skal have din hest forsikret
    du skal have din bil forsikret
    osv

Vi mener jo det samme, men har skrevet det forskelligt... Halleluja!

• #14   9. sep 2012 de fleste heste er ansvars forsikret under ens indbo's forsikring!!

resten af mine forsikringer til hestene altså liv og syge er hos dansk hestefosikring!

du kan ikke selv være ansvarsforsikret!!!! du kan være liv og ulykkes forsikret !

Kommentér på:
Forsikring på en 15 års hoppe?

Annonce