{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af træ stub 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræer 650 kr.
  • Rengøring af altan efter duer 1.160 kr.
  • Hænge en TV bænk op+ et TV 300 kr.
  • Ophæng af spejl 550 kr.
  • opsætning af Elfa skinnesystem 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på en traver
  • #1   18. maj 2012 Hvorfor skulle man ikke kunne det?

• #2   18. maj 2012 fordi nogen forsikringsselskaber ikke anser dem som normal hest .-(

• #3   18. maj 2012 Hvorfor skulle der være forskel en hest er en hest uanset race eller stamtavle smiley
    Men de fleste ville nok nøjes med en sygeforsikring til deres trav heste da de sjældent koster mere end 10 tusind og så er det lidt spild af penge at livs forsikre men syge forsikring er altid god at have smiley

• #4   18. maj 2012 Så tror jeg da at du skulle skifte din forsikringsselskab ud,selv følgelig kan du da det. Og hvad unormal er der ved en traver det er jo en hesterase som alle andre.

• #5   18. maj 2012 Du kan livsforsikre og sygeforsikre, men pga racen er Der en selvrisiko på 2.000 hver gang dyrlægen har været der ... Det er umuligt at uanvenlighedsforsikre en travhest...
    Det er uanset sselskab...

• #6   18. maj 2012 Min traver er livs-, uanvendeligheds- og sygeforsikret, jeg har ikke forhøjet selvrisiko. Han bruges som ridehest

• #7   18. maj 2012 tak camila.... var lige det jeg søgte svar på. Takker smiley

• #8   18. maj 2012 tror det handler om hvad du benytter hesten til frem for hvad race det er :o) en hest er jo en hest uanset race, men der er stor forskel på hvad man benytter hesten til.

• #9   18. maj 2012 Tirsa: hvad forsikrings selvskab bruger du ??

• #11   19. maj 2012 Tao er nu forsikret i First, men da jeg købte ham var han i Alm. brand.
    Som de andre skriver det handler om brug og ikke om race.

• #12   19. maj 2012 jeg kunne ikke få et eneste selskab til t uanvenlighedsforsikre en travhest så længe at den havde gået løb tidligere i dens liv... Så mente de at den med sikkerhed var skadet... Men er da fint hvis jeg bare har fået fat i en forkert medarbejder og at det i virkeligheden kan lykkes,..

• #13   20. maj 2012 Udover ansvar har jeg aldrig haft en hest forsikret.Hvad giver i for de forsikringer.Min dyrlæge regning er på ca.400 kr/år pr.hest.Udover aborter og føllet er død inden for en måned har jeg ikke kunne bruge en forsikring til noget i de 30-35 år jeg har haft heste.Kunne det ikke tænke sig at det er spild af penge at have dem forsikrede.Men ansvar skal man jo have men det er jo ikke pr.hest det er pr besætning.

• #14   20. maj 2012 Kærbygård, fordi mine heste ikke er dækket under indbosforsikringen, skal jeg have ansvarsforsikring på hver enkelt hest.

Livsforsikringen er for at kunne få penge til en ny hest, hvis ham her han pludselig skal aflives eller lignende.

Vi havde en tidligere på året på rideskolen som fik kolik. På tre dage havde hun brugt 5-6.000 kr. og stod med valget om at skulle lade ham indlægge. Da hun ikke havde sygeforsikring blev han ikke indlagt, havde hun haft sygeforsikring havde hun for det første ikke skulle bruge 5-6.000 og han var blevet indlagt fordi de dækker.

Jeg synes ikke den er spild af penge, for vil gerne være sikker på min hest kan få hjælp hvis uheldet er ude :o)

• #15   20. maj 2012 livsforsikringen synes jeg ikke rigtigt at man kan bruge til andet end at man så kan få en sygeforsikring... Livsforsikringen dækker kun hvis din hest mere eller mindre falder død om på marken eller står med et brækket ben.
    Uanvendelighedsforsikringen derimod er meget rar at have... Men igen, men de prisen man giver for en travhest, kan det stort set aldrig betale sig med de prisen man giver for en forsikring...

Men ja, en sygeforsikring ville jeg gerne have haft, men igen for en travhest der har gået løb, ville der være en selvrisiko på 2.000 kr.. Og det løber det sjældent op over pr gang dr dyr er ude...

Kommentér på:
Forsikring på en traver

Annonce