{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. dækken :-) {{forumTopicSubject}}

Hej kære HG smiley
Jeg undskylder lige på forhånd over endnu et dækken emne. smiley

Men jeg er altså i tvivl om det gør mere skade end gavn hvis jeg gav min hest dækken på.
Der er tale om en pony (½ Fjordhest, 1/4 Islænder, 1/4 Sportspony).
Jeg vil gerne ride en masse her til vinter (Let dressur, let spring og turridning).
Hun står i løsdrift og vil gøre det hele vinteren, jeg kan ikke komme ud til hende hver dag og ejer kan ikke give hende dækken af/på.

Men er bange for at hun kommer til at svede og så fryse hen over natten når hun står ude hvis hun ikke får dækken på, men har en mega lang vinterpels. smiley
Men giver jeg hende så dækken på risikerer jeg vel bare at hun kommer til at have det for varmt/koldt eller hvad ved jeg når hun hele tiden går med det samme dækken?

Men hvad havde i gjort? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. dækken :-)
  • #1   12. sep 2012 Vil starte med at ligge regndækken på..
    mine får på i næste uge.

• #2   13. sep 2012 Tænker også et regndækken- så længe de ikke bliver våde fryser de som regel ikke!

Hvis den bliver meget langpelset og våd ved ridning, så kan man evt lave en "svedstribe" på halsen ( dvs kun barbere den der).

Vi har en dartmoor der bliver meget langhåret- hende gnubber vi med et håndklæde hvis hun bliver våd ved ridning, men rent faktisk sveder hun ikke så meget selvom hun bliver langpelset - ved ikke om de slev kan regulere det lidt!

Kommentér på:
Spørgsmål ang. dækken :-)

Annonce