{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

Kolding {{forumTopicSubject}}

Jeg er en kvinde på 27 år.
Da jeg var 10-17 år red jeg.
Jeg gik jeg på holdundervisning på rideskole.. desværre var min ridelærer ikke den bedste, men rigtig sød.. Så jeg lærte med de basale ting.. gangarter og ganske lidt spring..

Jeg passede i fritiden 2 ponyer. Dvs jeg kom og striglede dem, og red dem, mest i skov eller på marken hvor de stod.

Jeg savner rigtig meget have med heste at gøre, og ville rigtig bare gerne ha en at nusse om og evt hygge-ride i skoven eller ride det jeg nu kan huske på en bane..

Jeg har dog ikke ret meget at gøre godt med, så jeg vil høre om der er nogle her i kolding, der ku bruge mig(og evt min søn på 4 år-da han døjer med dårlig balance og bløde/lange muskler) til at hygge lidt om sin hest eller pony, uden at tage det vilde for det, for så ka jeg ligeså godt spare penge op og tage på rideskole istedet..

De ponyer jeg passede tog ikke penge for det, og det er sjældent jeg ser at nogen tilbyder det.

Nå men vil blive glad hvis nogen har lyst til at lade mig (og evt søn) komme ud og hygge lidt med hesten/ponyen uden det koster for meget.
Jeg kan sagtens hjælpe med udmugningen også, hvis det sku være.

Ellers må i gerne komme med nogle bud, til hvor vi ku henvende os eller evt rideskole.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kolding
Kommentér på:
Kolding

Annonce