{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  praktik hos tina lund! :-)
  • #1   25. sep 2012 Har ikke selv været der, men har hørt meget blandet .. En del har bestemt ikke været glade for at være der.. Men håber du er en af dem der får en god uge

• #2   25. sep 2012 ÆV... bare jeg havde vidst at det var muligt... jeg skal nemlig i praktik snart også... smiley

• #3   25. sep 2012 Min veninde har været deroppe men var der kun et par dage hun sys det var komplet latterligt..
    og nu jeg ikk selv tilhænger af hende så nej tak..

Men håber da du få en god ude alligvel

• #4   25. sep 2012 jeg er heller ikke stor fan af tina lund selv, synes bare det kunne være spændende! smiley

nu har jeg ihvertfald min pony med .. så kan jeg jo ride på den deroppe i det mindste hvis det hele skulle være lidt surt! smiley

stinne R - tror stadig der er en plads ledig i den uge også!! du kan prøve at ringe derop ihvertfald!

• #5   25. sep 2012 Man skal bare være bevist om at man bliver sat til at arbjede, og det ikke er lut og lagkage. Og kan man ikke klare presset, da det ikke er et sted man er for sjov, jo så syndes mange det bliver en træls oplevelse, men det er nok ikke tina du kommer til at se mest, det er nok hendes elever og stald passere smiley

• #6   25. sep 2012 Har været der!! Du kan skype hvis det er

• #8   25. sep 2012 Du skal bare være med på, at det er mega hårdt arbejde og du måske vil hade det nogle dage..
    Men bagefter vil du helt sikkert synes du har fået noget ud af det.

har selv arbejdet hos et stutteri, og det er bare hårdt og lorte arbejde, men der er heldigvis også tid til andet.
    Så synes du skal glæde dig.. Og for GUDS SKYLD, få fat i noget rigtig godt fodtøj og nogle strømper der ikke gnaver.

• #9   25. sep 2012 hahaha, mange tak!

ja puha, kørte lige derop for at kigge .. den er godt nok grim haha!

• #10   25. sep 2012 Men veninde skal også på mandag smiley

• annes98
    annes98 Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 16
    #12   25. sep 2012 Jeg skal!

Glæææææder miiig!:-D

• #13   25. sep 2012 har også hørt fra andre at det virkelig var det fedeste! smiley

glæder mig også! smiley

• #14   1. okt 2012 Jeg var selv i praktik hos Tina sidste år.
    Men man skal være indstillet på at lave noget, man er jo trods alt i praktik som "hestepasser". Nu var jeg selv meget positivt indstillet på det, og var vant til at arbejde en masse i stalden derhjemme. Jeg havde en helt fantastisk uge. Jo mere man laver, jo mere får man lov til. Red stort set alle hendes heste, og Tina er super sød og bliver ikke sur hvis man gør noget forkert! Tina og Allan spurgte endda om jeg ville med ud og spille badminton en aften. Tina og Allan er super søde mennesker, forstår slet ikke hvad folk har imod hende. I den uge jeg var der, var vi b.la også ude og træne med hestene, så vi var en del sammen med Tina, ellers er det mest hendes ansatte man er sammen med. Men man er i stalden fra kl.07-17 eller deromkring. Det er hårdt, og det er lang tid, og selvfølgelig er man helt udkørt om aftenen. Men det burde man også havde tænkt på inden man tog derop, Jeg var selv i praktik hos Tina sidste år.
    Men man skal være indstillet på at lave noget, man er jo trods alt i praktik som "hestepasser". Nu var jeg selv meget positivt indstillet på det, og var vant til at arbejde en masse i stalden derhjemme. Jeg havde en helt fantastisk uge. Jo mere man laver, jo mere får man lov til. Red stort set alle hendes heste, og Tina er super sød og bliver ikke sur hvis man gør noget forkert! Tina og Allan spurgte endda om jeg ville med ud og spille badminton en aften. Tina og Allan er super søde mennesker, forstår slet ikke hvad folk har imod hende. I den uge jeg var der, var vi b.la også ude og træne med hestene, så vi var en del sammen med Tina, ellers er det mest hendes ansatte man er sammen med. Men man er i stalden fra kl.07-17 eller deromkring. Det er hårdt, og det er lang tid, og selvfølgelig er man helt udkørt om aftenen. Men det burde man også havde tænkt på inden man tog derop, så dem der har dårlige ting at sige om hende, har nok bare haft en dårlig instilling til det hele eller ikke har kunnet klare det. så dem der har dårlige ting at sige om hende, har nok bare haft en dårlig instilling til det hele eller ikke har kunnet klare det.

• #15   1. okt 2012 Hov.. Ikke lige meningen den skulle komme to gange smiley

• #16   1. okt 2012 Hej smiley
    Har os været ved hende i en uge smiley du skal bare være klar på at lave en masse så får man os lov til at ride en masse smiley både Tina hende mor og far er virkelig nogle flinke mennesker ! Glæd dig smiley

Kommentér på:
praktik hos tina lund! :-)

Annonce