1.097 visninger
|
Oprettet:
praktik hos tina lund! :-) {{forumTopicSubject}}
hej!
jeg skal her på mandag i praktik i nordsjælland hos Tina lund, hvor jeg skal bo og have min pony med.
er der andre der tilfældigvis skal derop den uge? tror den hedder uge 40 ..
ellers, har i selv været der? hvordan er det? hvad skal man lave de forskellige dage?
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 107 Svar: 925
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.254
og nu jeg ikk selv tilhænger af hende så nej tak..
Men håber da du få en god ude alligvel
apr 2007
Følger: 133 Følgere: 131 Heste: 3 Emner: 18 Svar: 112
nu har jeg ihvertfald min pony med .. så kan jeg jo ride på den deroppe i det mindste hvis det hele skulle være lidt surt!
stinne R - tror stadig der er en plads ledig i den uge også!! du kan prøve at ringe derop ihvertfald!
mar 2008
Følger: 181 Følgere: 176 Heste: 8 Svar: 1.229
jun 2007
Følger: 251 Følgere: 224 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 692
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Men bagefter vil du helt sikkert synes du har fået noget ud af det.
har selv arbejdet hos et stutteri, og det er bare hårdt og lorte arbejde, men der er heldigvis også tid til andet.
Så synes du skal glæde dig.. Og for GUDS SKYLD, få fat i noget rigtig godt fodtøj og nogle strømper der ikke gnaver.
apr 2007
ja puha, kørte lige derop for at kigge .. den er godt nok grim haha!
jul 2010
Følger: 100 Følgere: 96 Emner: 124 Svar: 1.989
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 16
Glæææææder miiig!:-D
apr 2007
glæder mig også!
jul 2009
Følger: 82 Følgere: 76 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 34
Men man skal være indstillet på at lave noget, man er jo trods alt i praktik som "hestepasser". Nu var jeg selv meget positivt indstillet på det, og var vant til at arbejde en masse i stalden derhjemme. Jeg havde en helt fantastisk uge. Jo mere man laver, jo mere får man lov til. Red stort set alle hendes heste, og Tina er super sød og bliver ikke sur hvis man gør noget forkert! Tina og Allan spurgte endda om jeg ville med ud og spille badminton en aften. Tina og Allan er super søde mennesker, forstår slet ikke hvad folk har imod hende. I den uge jeg var der, var vi b.la også ude og træne med hestene, så vi var en del sammen med Tina, ellers er det mest hendes ansatte man er sammen med. Men man er i stalden fra kl.07-17 eller deromkring. Det er hårdt, og det er lang tid, og selvfølgelig er man helt udkørt om aftenen. Men det burde man også havde tænkt på inden man tog derop, Jeg var selv i praktik hos Tina sidste år.
Men man skal være indstillet på at lave noget, man er jo trods alt i praktik som "hestepasser". Nu var jeg selv meget positivt indstillet på det, og var vant til at arbejde en masse i stalden derhjemme. Jeg havde en helt fantastisk uge. Jo mere man laver, jo mere får man lov til. Red stort set alle hendes heste, og Tina er super sød og bliver ikke sur hvis man gør noget forkert! Tina og Allan spurgte endda om jeg ville med ud og spille badminton en aften. Tina og Allan er super søde mennesker, forstår slet ikke hvad folk har imod hende. I den uge jeg var der, var vi b.la også ude og træne med hestene, så vi var en del sammen med Tina, ellers er det mest hendes ansatte man er sammen med. Men man er i stalden fra kl.07-17 eller deromkring. Det er hårdt, og det er lang tid, og selvfølgelig er man helt udkørt om aftenen. Men det burde man også havde tænkt på inden man tog derop, så dem der har dårlige ting at sige om hende, har nok bare haft en dårlig instilling til det hele eller ikke har kunnet klare det. så dem der har dårlige ting at sige om hende, har nok bare haft en dårlig instilling til det hele eller ikke har kunnet klare det.
jul 2009
Følger: 82 Følgere: 76 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 34
apr 2005
Følger: 100 Følgere: 96 Heste: 4 Emner: 10 Svar: 45
Har os været ved hende i en uge
praktik hos tina lund! :-)