{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot Cheyenne bomløs sadel
  • #1   2. okt 2012 Kan du sagtens så længe du ikke lægger vægt i bøjlerne.. Jeg har tit redet bare med alm underlag under på både skridt og trav ture hvor jeg dog ikke lagde nogen som helst vægt i bøjlerne.

  • #2   2. okt 2012 Jeg har aldrig trykfrodelende underlag under min smiley Den fordeler trykket rigtig godt uden smiley

  • #3   2. okt 2012 (link fjernet)

  • #4   2. okt 2012 Er den sadle egentligt god?
    Og hvordan er fragten med den, er det dumt, at bestille den over nettet?
    Og har i den i læder eller det der andet stof? hvad er jeres mening om den?

    Ved godt at det ikke er det emnet handler om, men jeg overvejer selv at købe den:-)
    Håber i vil hjælpe mig!:-)


  • #5   2. okt 2012 Jeg har den i stof og syntes den er fin! smiley Ville nok have valgt den i læder hvis jeg havde råd! smiley

  • #6   2. okt 2012 Okay, tak. smiley

  • #7   2. okt 2012 oka jamen så tør jeg godt tag en skridt tur uden smiley
    Det bliver kun skridt da hun ikk rigtig gider andet lige for tiden og jeg har ondt i ryggen smiley
    Julie T : Jeg har købt min brugt i lørdags og har kun haft taget en tur i den og er allerede helt vild med den, så personligt kan jeg kun sige den er go..
    Skal siges jeg har ødelagt knæ og S formet ryg så jeg har rigtig svært ved at finde sadler der ikk gør ondt i ryggen men samtidig giver mig støtte så var rigig skeptisk da jeg fik afvide jeg skulle vælge bomløs til mig pony fordi tidliger låner har haft forkert sadel på hende så hele hendes rygmuskulatur er "ødelagt" men fandt så denne brugt til billig penge og tænkte jeg tog chancen med den og er jeg glad for.. jeg skal bare ha skiftet for og bagsvislen til bomul/skum af hensyn til mig og ponyen smiley
    Og godt være índlæget ikk handler om det, men hey vi er vel alle til for at hjælpe hinanden smiley


  • #8   2. okt 2012 Natalie S: Tusind tak. Står lidt i samme problem som dig. Min pony fik for noget tid siden en ordentligt omgang kolik, og mistede alle muskler, hvilket også gjorde at han har fået en meget lille skade i ryggen, hvis man kan sige det sådan, ihvertfald går der et par år, før hans ryg er klar til rigtig sadel med bom og sådan noget igen.
    Men ihvertfald, mange tak for hjælpen, det hjalp mig rigtig meget!:-)


  • #9   2. okt 2012 Rid nu for guds med trykfordelende underlag når man rider med stigbøjler/andet end skridt i Barefoot. Barefoot siger det også selv. En enkelt gang skader nok ikke. Men hele tiden er altså for meget.

    SADLER: ...Barefoot modellerne bør desuden kun bruges med et stødabsorberende, trykfordelende, tykt polstret underlag - som de underlag vi forhandler.


  • #10   2. okt 2012 Det var så lid smiley
    Øv øv håber da det kommer til at gå den rigtige vej for din lille hyp og at han kommer helt ovenpå igen smiley
    Og at du finder en sadel du kan side i smiley


Kommentér på:
Barefoot Cheyenne bomløs sadel

Annonce