{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.536 visninger | Oprettet:

Barefoot Cheyenne bomløs -hjælp søges. {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på en BC til en af mine islændere.
Jeg er dog i tvivl om str. De er jo ret lange i anlægsfladerne.
En str 1 står til at være op til 57 cm.. og str 1 er jo meget normalt for en alm voksen.

Men det gør måske ikke så meget når den er bomløs og så ikke lægger tryk over hele sadlens længde så at sige?

Står der nogen steder på sadlen hvad str de er?

Hvad er pris på en læderudgave?
Har kigget på hjemmesiderne og kigget i forum tidligere indlæg men ikke helt fundet svarene.

Det der lynlås halløj fortil. Skal der kopfjern i eller kan de både bruges med / uden ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot Cheyenne bomløs -hjælp søges.
  • #2   25. mar 2013 Ja Baloun C2 er jeg også forelsket i men ved jeg aldrig får råd.

    Har også en mistanke om den er alt for lang til hestene. De er heller ikke over 140cm
    Øv..


  • #3   25. mar 2013 Jeg har også købt en barefoot cheyenne og den sad sådan her på ham:
    Man kan jo tydeligt se, at den er for lang, men jeg skrev alligevel til hende som forhandler dem her i Danmark. Hun siger, at den kun ligge trykket, der hvor rytteren sidder, og derfor vil den ikke trykke forkert, overhovedet. smiley

    Jeg har aldrig fundet str. i min sadel, så det går jeg ikke ud fra. smiley

    Du kan kigge herinde: http://barefoot-danmark.dk/

    Min egen kunne ikke bruge nogle af de kopfjern man kan få til dem, så jeg købte et uld indlæg (kan købes inde på deres side) men stoppede det i starten bare ud med et tørklæde, som fungerede helt fint. Ved dog ikke om det har nogen betydning for ridningen. smiley


    profilbillede
  • #4   25. mar 2013 Ja det var også det jeg tænkte med tryk fordelingen. Hvad str er din sadel pool dyner hest? Og hvor stort er hesten?
    Hvordan er den at sidde i?
    Har set flere billeder af dem hvor de ligger højt ovenover hesten, gør de det altid? Tænker om man føler man rutsjer fra side til side?



  • #5   25. mar 2013 Møg Tlf.... Ikke pool dyner:-(



    Der sku stå hvor str din sadel på denne hest er?


  • #6   25. mar 2013 Det gør den ja, men det er fordi at den er ny, og derfor lige skal rides lidt i. Det sagde hende fra Barefoot til mig. smiley
    Sadlen er en str. 0 og hesten er 131 i stang, dog med en meget kort ryg.
    Selvom den ligger højt oppe, sidder jeg rigtig dejlig i den. Jeg fik af vide at jeg skulle vænne mig til den, men jeg blev positivt overrasket, og er rigtig glad for den. smiley


  • #7   25. mar 2013 Ok tak, er den af "stof" eller nubuck? Kan du huske hvad den kostede?

Kommentér på:
Barefoot Cheyenne bomløs -hjælp søges.

Annonce