{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barnepige? :-)
  • #1   3. okt 2012 Jeg fik 60 kr i timen fordi det var om aften (-:

• #5   3. okt 2012 skal lige sige at det var en dreng på 2 jeg passede fra kl 16.00 - 23.00 og han skulle i seng kl 19.00 så det var ikke fordi jeg lavede så meget, jeg skulle bare være der og give ham noget at spise.

men hvis du skal hente børn så kan du godt tage lidt mere, og det kommer jo også an på hvor mange børn osv.

• #6   3. okt 2012 hehe godt i ikke har snakket med min tidligere barnepige XD

Jeg plejer og give 50 kr i timen for to børn. Men mine børn var sidst halvstore, den lille var 5 og den store 9 så de kunne det meste selv.

Men nu ville jeg ikke umiddelbart give mere, ungerne er 7 og 11 og kan sådan set det meste selv smiley

Så tror du skal snakke med den du skal passe for, men det kommer an på din egen alder og dem du skal passes alder. Må indrømme jeg personligt synes du er ret ung til at skulle være barnepige, men det er min mening smiley

• #7   3. okt 2012 jeg er snart 19 og får 65 i timen, det er fra 19-22, så det er bare at putte og sidde der

• #8   3. okt 2012 Jeg mangler selv en barnepige, men det er svært at finde synes jeg. Havde tænkt mig at give 800 pr. md. hvor hun så skulle være her en aften om ugen fra 16-19 eller sådan.

• #9   3. okt 2012 da jeg var barnepige fik 50kr i døgntimerne, og 100kr efter kl 22.00-06.00
    fordi jeg forlangte 100kr var fordi det er mega kedeligt at side til 23.30 og bare vente, det kan godt være at der er computer osv, men jeg kunne jo lave en masse ting der hjemme istedet smiley

• #10   3. okt 2012 jeg fik 100 kr. pr gange (ca. 1½ time)

for en aften fik jeg 200 kr plus mad osv.

• #11   4. okt 2012 Da jeg var barnepige fik jeg 25kr/timen.. Det er godt nok nogen år siden.. Og så kunne jeg gå i køleskab og køkkenskabe/slikskab som det passede mig.. Dog gjorde jeg det sjældent..

• #12   4. okt 2012 50 kr smiley

• #13   4. okt 2012 Er jeg for ung til at være barnepige altså jeg har haft små jobs i en vuggestue og dagpleje hvor jeg har lejet med børnene og vi har gået ture med barnevogn og såren og jeg går i 7 kl og skal konfirmeres næste år ? :-// for vil da ikke sitte sedler op hvis jeg er for ung??

• #14   4. okt 2012 Isabella det var ikke for at gøre dig ked af det eller noget, jeg tænker bare at skulle have ansvaret helt alene og være den autoritet og den som bestemmer synes jeg du er lidt ung til.

Skulle vi tage mine piger, så ville du have meget svært ved at kunne skære igennem over for hende på 11 da der kun er 2 år imellem jer. Og ja jeg bruger stadig barnepige for synes hun stadig er for ung til at være alene hjemme i lang tid smiley

Tager vi så hende på 7, jo der tror jeg nu nok du kunne hvis det kun var hende, men stadig ville jeg have lidt betænkligheder men det er fordi hun er en meget stor mundfuld XD

Hvis vi går længere ned, helt ned til blebørn så ville jeg ærligt ikke turde tage en pige på 13 år. Selvfølgelig kommer det meget an på hvor moden du er af din alder, men det er et meget stort ansvar og stå helt alene med. Hvis der sker noget skal du jo have hovedet koldt og sørge for den rette hjælp osv.

Men igen det er kun min mening, jeg ved selvfølgelig ikke om andre også synes det, men jeg har en minimumsgrænse på 15 og helst ældre for barnepiger, og den har jeg altid haft. Min tidligere barnepige var 16 eller 17 da jeg brugte hende, og der var mine piger som sagt yngre smiley

Igen undskyld. Men hvis din mor synes det er en god ide og mener du sagtens kan klare ansvaret så synes jeg da du skal gøre det, for hun kender dig langt bedre end jeg gør og ved mere om hvor moden og ansvarabevidst du er smiley

• #15   4. okt 2012 Jeg får 350,- for en aften. Fra ca. kl. 18:00 - 01:00

Får så aftensmas, slik, is, sodavand osv.

Passer 2 piger på 11

• #16   4. okt 2012 RWK det er en 50 er i timen smiley

Kommentér på:
barnepige? :-)

Annonce