{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

IOPAC / Virkon s-muk-lymfangitis {{forumTopicSubject}}

hejsa. min hyp har muk som har st sig som lymfangitis i 3 ben smiley vræl vræl.
eg skal have fundet et midel som kan få buk med den s,,,, muk hun har, har fået anbefalet Iopac men det kan jeg ikk finde nogen steder i handel så fik jeg virkon s i stedet for er der nogen som har erfaring med det til mod muk,
god råd meget gerne hvordan i bruger det og evt hvor iopac kan købes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IOPAC / Virkon s-muk-lymfangitis
  • #1   5. okt 2012 Vircon S virker rigtig godt mod muk. Det skal blandes med vand og så vasker du benene i det. Når benene er helt tørre, kan du med fordel smørre Skin Healer fra Blue Hors på. Dagen efter når du vasker i Vircon S igen, så kan du nulre de skorper af som der er kommet, tørre benene og smørre med Skin Healer.
    Iobac kan købes ved dyrlægen.

• #2   5. okt 2012 IOpac kan ikke fåes i ebeltoft hmm har været forbi samplige dyrlæger, min har ingen skroper kun væske som løber og hævelse, pt står den med PA forbiding og pensilin i 5 dage

• #4   5. okt 2012 Jeg brugte også VirkonS til min vallak men synes det er lidt mangelfuldt i virkningen selvom det desinficerer og det er bestemt sundhedssskadeligt.

Jeg fandt ud af at Blue Spray sårspray godt snasket på og gnedet ind (husk gummihandsker) det hjalp som det eneste.

• #5   5. okt 2012 Jeg har prøvet med VirkonS og synes det virke udemærket..
    Men jeg plejer og lægge et ordenligt lag kopattesalve på også gå en tur over på ridebanen og ride i sandet, så "sliber" sandet skårberne af også vasker jeg det rent år vi kommer et nyt lag på,.. det plejer at hjælpe godt

• #6   5. okt 2012 virkon s virker super godt, og er ret effektivt, det er det jeg bruger, så i løbet af nogen dage skulle det være væk smiley

• #8   5. okt 2012 jo jo hun er på pensilin til flasken er tom og gl dags PA forbinding på de angrebne ben men ved jo det er forevigt jeg skall være obs og bekæmpe også ville det være nice og FINDE midelet der bare virker, muger i bund og desinfisere boksen i morgen eller søndag så den er holdt tip top ren for bac

• #11   5. okt 2012 Ja, virkon s er hårdt for huden.

Men man kan være desperat nok. smiley

(link fjernet)

Her er en masse "bavl", hehe, en afhandling om muk af en dyrlæge. Men der står, at de anbefaler klorhexidin, eller jod-shampoo.

Kommentér på:
IOPAC / Virkon s-muk-lymfangitis

Annonce