{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Nemmeste hest at tilride! {{forumTopicSubject}}

Vi har lige (Okay, vi har haft den i 2 uger) fået en ny Dansk Varmblods hoppe hjem, og hold op hvor har den været sød! Den har slået min mors islænder i at være sød at tilride smiley

Sad på den for første gang i mandags, i longe, i skridt og trav, igår red jeg så i longe først i alle gangarter, og red derefter rundt i skridt. Og idag red jeg så fra start af alene, i alle gangarter smiley Den er virkelig nem, lystre rigtig godt for ben og schenkel, og har allerede fattet princippet i at blive redet for sædet, og er meget nem smiley

Andre med heste som bare har været en skat at tilride?

Gid de alle var så nemme. Så ville der ikke være noget sjov, haha smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nemmeste hest at tilride!
  • #2   17. okt 2012 Meget nem i munden? Den har vel ikke kunne stop, uden i har lært den det? smiley

I mine øjne er de fleste heste utroligt nemme at tilride, så længe de har fået et godt og grundlæggende jordarbejde inden.

• #4   17. okt 2012 Jeg har lige været oppe på El Vito for anden gang idag,første gang var han i longen 10 min først,idag satte jeg mig bare op og skridtede rundt,han er super god til at forstå hvad man vil have ham til at gøre

• #5   17. okt 2012 Vildt. Og folk synes, min er nem og sød. smiley Men kan slet ikke stikke jer.

Men har også tosset rundt og lavet HMS, akademisk og skævheds-terapi i longe fra jorden et år, før jeg sad på hende.

Stod, drej, frem, bak kommandoerne lærte jeg hende, inden jeg sad op. Så dem kunne hun med det samme.

• #6   17. okt 2012 Lone
    Hende her er 7 år, og har aldrig haft en sadel på, har bare gået som avlshoppe smiley

Hun er nem, det må man sige!

Kommentér på:
Nemmeste hest at tilride!

Annonce