{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

Vandskridtbånd og koldvandsspa {{forumTopicSubject}}

Da min hest muligvis står med seneskade - skal scannes slutningen af næste uge - tænkte jeg at han skulle "forkæles" med et ophold på Hjortlund, så han kunne starte stille og roligt op igen.

Bor selv lige ved siden af, og udefra ser det jo knald godt ud, men har aldrig været inde og kigge. De tilbyder både vandskridtbånd og koldvandsspa, som skulle være godt til genoptræning af seneskade.

Så ville høre om nogen havde erfaring med dette og hvor lang tid jeres hest har brugt på at blive rask efter sådan en skade.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandskridtbånd og koldvandsspa
  • #1   19. okt 2012 Ja jeg har super gode erfaringer både med min egen, men også med de andre heste som har været på stedet. Jeg arbejder der nemlig i min fritid og derfor kender jeg til træningen mm.
    Min egen som du kan læse under savannahs profil, har stået med flere forskellige skader som blev rettet op.
    Du kan også læse på hjemmesiden om andres erfaringer under gæstebogen. Lisa og Ove der ejer stedet samt arbejderne derovre er super søde og rigtig gode til hestene. Det er klart værd at prøve.

• #2   19. okt 2012 Min veninde har haft sin Holstener vallak der nede pga gaffelbånds skade i begge bagben og ved at både hun og hesten var super tilfredse med opholdet smiley Mener Chaco var der cirka 3-4 uger.

Du kan evt skrive til hende hvis du vil vide mere
    http://www.hestegalleri.dk/bruger/17322-_team_leths_fly_high___rosendal

profilbillede
Kommentér på:
Vandskridtbånd og koldvandsspa

Annonce