{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

triks til hest {{forumTopicSubject}}

har hørt at frieser er nemme at lære triks jeg ved ik om min bare er uamindelig el jeg er for utålmodig . den er så mad glad at den bliver total ukoncentreret .. og har kun øje for guf . den følger mig når vi går rundt på fold og som i sjovmen den lugter guf skubber den og går ind i mig og snapper jeg giver den selvf ik noget når den gør det skælder også ud men den bliver faktis ved ind til jeg bliver sur .den har lidt den samme adfær over for de ander heste nogle gange respekt og ander gange ingen respekt overhovdet . men nogle der evet har et råd til hvordan det bliver beder da det er pænt træls at værer sur på sin hest .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  triks til hest
  • #2   3. nov 2012 ok det vil jeg prøve . ;-). især det zen lyder som noget jeg vil prøve at søge på har ute´s bog trode den kunne hjælpe mig men det er som om det ik vil lykkes . men selvf en underviser . den tanke hade jeg ik tænkt . kender i nogen her i midt jylland el nogle der kører ud evt smiley

• #4   3. nov 2012 pyt hva det koster bare vi får det løst for det er ganske træls at hun er såen . bare det at man ik skal værer sur på hende vil værer dejlig smiley

• #6   3. nov 2012 At hesten i en periode blir meget godbid fokuseret er vist almindeligt kendt. Så hold en pause måske en uge eller to uden nogle godbidder overhoved. Og når du træner trick med godbidder så nøjes med 10 min træning og så slut.

Ikke sikkert jeg læser det du skriver korrekt, men lyder til du lader hesten gå alt for langt med dig, bliver du sur, så har du glemt at rette hesten af i tide. Længe inden den når ind til dig skal du stoppe den. Dit rum skal respekteres og det ikke til debat. Min glemmer det tit så tager vi lige 5 min med lidt stop bak og svinger rebet så han igen lige får lidt afstand.
    Hesten må komme helt hen når man invitere og ellers skal den holde afstand.
    Så det jo bare super vigtigt du ikke invitere med dit kropssprog, for så det jo klart i har problemer.

Man ja vær konsekvent og nogle heste skal bare have mange gentagelser. Så ikke bliv sur, men vær en tolmodig leder føre og hav din grænse og fortæl den din grænse. God træning kan kun anbefale trænere det super fedt at få værktøjer at arbejde med.

• #8   3. nov 2012 den gør det jo kun når den får god bider . så er det som om den ik forstår at nu skal der laves noget jeg tænkte barer at triks og leg evt ku flytte dens fokus fra god biderne . min tidliger hest fik først godbider når vi hva færdig med træning jeg trænet aldrig triks med hende men hun kunne heller ik fokuser ligeså snart der kom guffer frem . men fordi jeg lige ka ride på hende pga min vægt tænkte jeg at jeg kunne arb med hende på en anden måde så vi ka få de bånd som jeg hade med den anden. og syntes det er lidt sjovt og hyggelig når alle ander ligger film ind af heste der leger og hun er som et barn så tror det vil værer en gode måde at lære hende desiplin i steden for afstraffelse. hun er nemlig en bryder hun har fra dag et bare gået ind i en og slået med hovdet så man lige får en kindhest og jeg har været efter hende.

Kommentér på:
triks til hest

Annonce