{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EQUIFIRST Basic Omega 3
  • #1   12. nov 2012 Jeg har brugt det og jeg var rigtig godt tilfreds med det.. Har også brugt Equifirst Linamix, hvilket var et perfekt opfednings foder.. Jeg er super tilfreds med Equifirst og det var bestemt ikk sidste gang jeg brugte det.. Når min baby ikk ska ha suregrow, så går vi over til Fasebalancer 2 og derefter 3 også blir det igang Equifirst

• #2   12. nov 2012 dejligt foder jeg var super tilfreds

• #3   12. nov 2012 jeg bruger det også til mine og er også meget glad for det. jeg bruger energy omega 3 til min m hest og basic omega 3 til min treårs og den der er til senior til min gamle dressur hest på 21 år og det er altså bare godt. Men find ud af hvad din hest skal bruge for en slags. den gamle skal have det til seniore ellers kan jeg bare ikke holde sul på kroppen af den, og m hesten skal have energi ellers har den ikke enegi nok.

• #4   13. nov 2012 Har brugt det før til min oldenborg, til ham var det fint nok.
    Men til mine koldblodsheste er der for meget stivelse i.

• Maria J
    Maria J Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 10
    #5   13. nov 2012 Jeg bruger Energy Omega 3 til min og Linamix. Jeg er SUPER glad for det! Hun fungere godt på det og elsker det. :-). Det eneste jeg kan klage over, er prisen. smiley

• #6   13. nov 2012 Det er en plag jeg er ved at låne og han vokser simpelhen så meget at han lidt svær og holde sul siger ejeren på og han får 2 kilo omega og 500 g (vejet op da det er tørt) betfore og så ville jeg gerne bare hører om folks erfaringer omkring det smiley

• #7   13. nov 2012 Maria J: hehe ja prisen er os lidt peberet smiley

Kommentér på:
EQUIFIRST Basic Omega 3

Annonce