{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

equifirst basic omega 3? erfaringer {{forumTopicSubject}}

hey folkens
jeg har hidtil fodret min fuldblod med brogaardens Fase 3, linamix, lucerne og en lille bitte smule ekstra vitaminer fra travo. da han har svært ved at holde huldet, men som i nok kan regne ud er dette en ganske kostbar affære og har derfor undersøgt om jeg vil kunne spare ved at skife foder og fandt så equifirst basic omega 3 hvor jeg vil kunne spare en del penge fordi der er linamix i og så er det bare billigere.
syns selv (efter hvad jeg kan læse) at det lyder som en ganske god ide:) hvad sir i??
mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  equifirst basic omega 3? erfaringer
  • #1   18. jul 2011 hej. jeg har kun gode erfaringer med basic omega 3. min varmblodsvallak gik på hippolyt før (på en plan udarbejdet af deres dyrlæge) og efter en periode med gentagne tilfælde af kolik fik jeg taget en blodprøve som havde alarmerende værdier som min dyrlæge ikke helt kunne finde forklaring på, vi fik så mistanke til foderet og den viste sig at holde stik, den mængde som han skulle have var på ingen måde nok til at give ham de vitaminer og mineraler det burde. huldmæssigt var han ok men fik også hø og wrap. jeg fik snakket med foderforretninger og nåede frem til equifirst fordi jeg ville have et foder med lav stivelse, sukker og høj protein. og hold op hvor har det bare ændret min hest og hans muskulatur.

min dv vallak som vejer ca. 500 kg og trænes 4-5 gange om ugen får 2kg basic og 500g alfa oil lucerne om dagen her i sommeren og 2,5 kg om vinteren. tror jeg fodrer for omkring 650 kr om måneden.

• #2   18. jul 2011 Har kun gode erfaringer med det, min ene hoppe gider dog bare ikke spise det med mindre der er blandet en masse andet i.
    Jeg giver det sammen med lucerne og i perioder olie.

• #3   18. jul 2011 super:D
    ville også bare være sikker, det kunne jo være der var nogen der havde meget dårlige erfaringer:)

• #4   18. jul 2011 Har super gode erfaringer med Basic Omega 3'en. Moresco fungerede rigtig godt på det. Bruger det også til min nye unge...

Kommentér på:
equifirst basic omega 3? erfaringer

Annonce