{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Foder til 6. mdr traver HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle derude i stuerne! Jeg ville høre om i havde nogle idéer til noget kvalitetsfoder gerne til rimeligt penge.
Ligenu frår han brogaarden fase I, men det udgår, og jeg synes at brogaarden er lidt for pevert! Så har i nogle produkter i bruger og i kan anbefal? Har set lidt på Equsana Start Up, nogle der vil anbefale dette?
- Og hvor lang tid skal man ca bruge på en overgang til det nye foder?
Tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til 6. mdr traver HJÆLP!!!
  • #1   17. nov 2012 Jeg bruger ca 14 dage på en overgang til andet foder.
    Equsana produkter har jeg selv brugt og var meget tilfreds. smiley

• #2   17. nov 2012 OKay tak for svaret :)!

• #3   17. nov 2012 omtrent en uges tid, men det kommer an på til hvilket foder om det er at skifte eller putte oveni, og hvor meget. Ved aram er det en uges tid, ved Jasmin er det minimum 3 uger, men nogle gange faktisk op til halvanden måned-2 måneder.

• #4   17. nov 2012 Kører til tyskland og køb pavo . det er billigt .

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #5   17. nov 2012 Fase 1 udgår ikke de har bare lavet den om men den findes stadig.

Prisen er god men når du regner på en ny type foder så find ud af hvad det koster om dagen for det kan godt være at det der virker dyrt ikke er det grundet en lavere dosering hvor man med noget billigere skal tildele meget mere for at hesten er dækket ordentligt ind.

Jeg ville hvis jeg havde et føl tænke mere på at få det optimale end prisen for det er de næste år du skaber fundamentet for en langtidsholdbar hest og får den ikke det rigtige så kommer det til at straffe en på sigt.

• #6   17. nov 2012 Min traver fik Sure Grow. Da jeg regnet på mengden blev det faktisk ikke så dyrt da han ikke skal have så meget af det. En sæk holdt en lille mnd tid og dette fik han frem til han var ca 1 1/2 år da han kom over på stutteriets foderplan der er regnet ud fra høets næringsstoffer af en foderkonsulent. Så jeg brugte 245kr mnd på en sæk Sure Grow. Pavo har dog forsket og kommet frem til et nyt føllfoder der skulle være supert. Det er bedre at bruge lidt ekstra penge på foder nu og sikre sig at den får en stabil og god vekst smiley

• #7   17. nov 2012 okay smiley

• #8   14. dec 2012 Vi har valgt at køre ham over på Brogaardens Suregrow fra det der fase 1 :), da det er nemmest, for det samme sted kan vi købe hønse- og kaninfoder smiley

Kommentér på:
Foder til 6. mdr traver HJÆLP!!!

Annonce