{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rytter snak
  • #1   17. nov 2012 Det kommer an på hvor meget erfaring man har smiley
    Det kræver jo mange kræfter og masser af tid!!! Jeg var 13, og er det stadig, da jeg fik min første pony:-) Jeg fortryder det overhoved ikke! Han er det bedste der er sket i mit liv! Selvom det kræver utrolig meget tid, og helt vild mange kræfter! smiley

• #4   17. nov 2012 ok fordi har kun reddet i 5 år og springer ikke !!!!!! er en bange BUKS men kan meget mere end jeg tror smiley

• #6   17. nov 2012 jeg er bange for at falde af . jeg er bange lige nor man skal til at springe meget bange men nor jeg har sprunget det første spring så tøger jeg lide op .

• #7   17. nov 2012 Jeg havde kun redet i ½ år(1 år nu) da jeg fik min første pony;-) Og jeg har selv genoptrænet ham, efter han har stået stille i 5 år. Men med lidt hjælp:-)
    Så det kommer an på meget:-)
    Men ja, start med en part, eller udlån:-)

• #8   17. nov 2012 jeg har også lige trænet en pony op med en gammel skade i benet

• #9   17. nov 2012 Hvor gammel er du?

• #10   17. nov 2012 Jeg synes, at man skal have styr på heste. Man bør som hesteejer minimum vide en del om pasning og pleje samt omgang med hesten, man bør sætte sig ind i hestens sind og anatomi. Derudover skal man kunne håndtere forskellige situationer med overblik og ro (ved skader fx), vide noget om pleje af sår og andre normale sygdomme, hesten kan få. Man skal vide noget om udstyr (passer det til hesten?), træning/ridning (hvordan træner man hesten korrekt uden at bruge modstridende signaler). Sidst men ikke mindst skal man være klar til at have hest de næste 20 år, da hesten er en investering man gør sig, skal man også tænke økonomisk og fornuftigt inden man er klar til hest.
    Heste skal helst være din passion, og en faktor i dit liv, som du ikke kan leve uden.

Hvis du mener, du har styr på ovenstående nu, så er du i mine øjne i stand til at tage dig af et levende væsen, som hesten er.

Kommentér på:
rytter snak

Annonce