{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

størrelser på BUCAS dækkener? {{forumTopicSubject}}

èn ting er at måle hesten, og bestille et dækken efter det. Men nogle dækken størrelser er lige så forskellige som størrelser på bukser kan være hos os?

Har fx 2 dækkener som begge er 125, men den ene er større end det andet? eller også er det ene mindre end det andet smiley

Har hørt at nogen siger at Bucas er lidt store i størrelserne? Men hvad er jeres erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  størrelser på BUCAS dækkener?
  • #1   22. nov 2012 jeg har et bucas vinterdækken til min og synes det passer ham perfekt! smiley Han bruger 155 i dækkener, og det dækken han går med fra rambo er 155 smiley Så synes ikke de er store i forhold til størrelsen smiley Til gengæld ved jeg at (nogle af) amigos dækkener er noget store i størrelsen smiley Min har et regndækken fra amigo som er købt i 160 (en str. for stor) og han kan sagtens gå med det og sådan, men det ville nu ikke have gjort noget hvis det var 150 smiley

I tilfælde af at du tager ud til en butik kan du jo tage et målebånd med og måle på dækkenet, hvis det ligger fremme smiley

• #2   22. nov 2012 Jeg har også Bucas dækner og de er samme str som mine Amigo dækner og de passer fint, så synes ikke de er hverken små eller store i størrelsen.

• G B
    G B Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 24 Følgere: 26 Svar: 15
    #3   22. nov 2012 Jeg har et bucas regndækken str. 135. En smule småt i forhold til mine Rambo i str. 130.
    Specielt mit Rambo regndækken virker noget større på hesten.

• #4   22. nov 2012 Jeg syntes jo så tilgængæl af Bucas netop er lidt store i størrelsen, men er så ikke sikker på det et helt nummer, nok nærmere et halvt (alså 155 svarer til 160 i andre dækkener).

• #5   22. nov 2012 Min shetter bruger normalt 75-85 men begge var alt for små hun kunne slet ikke bevæge sig så nu har hun overgang og vinter i 95 så jeg syntes de er små i størrelserne

Kommentér på:
størrelser på BUCAS dækkener?

Annonce