{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

Gjord og sadel problemer... {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hg'er smiley
Jeg har for lidt over et år været helpart på min mosters skønne Blakken. I det første år blev hun redet i deres gamle bomsadel. Men den gled frem, hun bukkede og var generalt sur..
Så købte jeg en Barefoot Cheyenne Drytex, i den tro at en bomløs passede alle heste og sparede den dårlige samvittighed og sadelmager. Men ak nej, den gled også frem. Dog havde jeg nu en gladere pony med færre buk i.
Så jeg skrev til Katrine fra Optimalsadel.dk og fik at vide at hendes gjordleje sad så langt fremme at gjorden rykkede sig frem og trak sadlen med sig. Øv bøv.
Nu rider jeg så uden sadel og sikken forskel. En glad pony der gør hvad man siger uden størrer protester. Skøønt!

Men vil jo så gerne have en sadel også.. Katrine foreslog en Sensation sadel (alle undtagen G4) eller Barefoot London.
Tænker selv at købe en ride-on-pad og en elastikgjord (den til dækkener bl.a.) og så et underlag (mest for mine ridebuksers skyld) men frygter at de også glider frem. Et underlag gør vil ikke så meget skade men det gør lille mig der rider rundt på halsen smiley

Hvad tænker I? Vil en Ride-On-Pad (pony-modellen) også ryge frem og hvad med elastikgjorden? Nogen idéer til nogle BOMLØSE sadler som vil virke til min hyp?

Kh Sarah smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gjord og sadel problemer...
Kommentér på:
Gjord og sadel problemer...

Annonce