{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bom i passier sadel - pris??
  • #1   24. nov 2012 Hvis det er hele bommen der skal skiftes kan det næsmest kun betale sig hvis der er tale om en ret ny sadel, prisen ligger på ca 4000 kr, det er jo en ret stor "operation" af en sadel.

Kopfjernet koster ca 1000 kr at få skiftet.

Er den knækket da?

• #2   24. nov 2012 Det er der en der mener den er.. altså den ene forsvidsel, men da sådan en sadel normalt skal til tyskland for at få skiftet bom, så er jeg usikker på om den også skal det kun ved skift af forsvidsel eller om en dansk sadelmager kan ordne det.

Nu er det en sadel med en nypris over 20.000 kr, men den er ikke ny.. brugtværdien ligger på ca 6500-12.000 kr, så mener godt det ville kunne betale sig.

Den er næsten nyomstoppet og har fået helt nye gjordstropper, så synes det ville være synd at kassere sådan en sadel.. og så er 3000 kr for en ny bom jo ingenting.

• #3   24. nov 2012 Ved at skals sadelmageri får en del sadler ind der får skiftet jernet oppe i forsvidslen, det er alle mulige mærker. Det er jo bare et stykke jern som er nittet fast, det kan sagtens repareres. Det bliver bare nittet fast igen.
    Det tager han ca 1000 kr for.
    Hvis du bor i nærheden af midtjylland kunne du da køre forbi ham og høre hvad han har at sige om den.

• #5   24. nov 2012 Skal sadelmageri

• #6   24. nov 2012 Min optimum blev sendt til Tyskland.
    Fik ændret bommen (ny hest) og fik den omstoppet, det tog 3uger fra den var sendt til jeg havde den på hesten og kostede mig knap 2300,- inkl. Fragt. Syntes absolute du skal snakke med en sadlemager der vil sende den til Tyskland. Det var super jo der var udført på min. smiley

• #7   24. nov 2012 En ting er at ændre bommens bredde, et andet er at sætte en helt ny i hvis den er knækket....så skal selve læderet jo nærmest pilles af i sædet og lign...

• #8   24. nov 2012 Rikke - fik du helt ny bom, eller blev den eksisterende bom bare gjort bredere eller smallere? smiley Har nemlig hørt lidt af omveje at en ny bom koster ca 3000 kr, så dit lyder super billigt smiley

• #9   24. nov 2012 en ny bom koster 4000kr +/- 500kr - jeg skrev ned til passier og forhørte mig på et tidspunkt.

• #10   24. nov 2012 Har lige talt med en som har fået skiftet hendes bom i en sadel helt magen til.. dog for et par år siden.. hun gav 3000 kr Det kan selvfølgelig godt være at det er steget lidt smiley

Nogen der ved om man godt kan nøjes med kun at skifte forsvidslen på en passier sadel?

Kommentér på:
ny bom i passier sadel - pris??

Annonce