{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken mobil kan anbefales?
  • #3   28. nov 2012 Har hørt meget dårligt om HTC. Min veninde har haft samsung et par gange, og de skulle/skal hele tiden til reparation, har dog også hørt godt om samsung smiley

• #4   28. nov 2012 Josefine Hilden: Det må meget gerne være en smartphone, den skulle kunne tage billeder, skrive smser, ringe,holde til lidt og sådan.. du ved..

Charlotte: Det lyder super, fordi jeg er ikke så god til det der, det er bl.a. også derfor min iphone er gået i stykker og sikkert ikke kan laves igen! smiley

Månehestene: Jeg har haft en HTC som jeg tabte et par gange, men efter jeg tabte den på køkkengulvet fik den en stor flænge i skærmen også virkede touchen ikke mere smiley

• #6   28. nov 2012 jeg har en htc, og den har der næsten ikke været problemer med og den har jeg snart haft i 2 år smiley den er ikke langsom eller noget endnu, selvom der da hurtigt ryger strøm af, den kan nok holde en dag eller sådan noget, men sådan er det med alle smartphones efter noget tid. Kender mange der har en samsung og de har skulle til reperation ret ofte, det har min ikke skulle endnu. Meen det kommer an på modellen, jeg har en htc desire hd, den er jeg glad for, min kæreste havde en legend, der også var ret god, men min søster have en one s, som efter et år var ret udkørt smiley

• #7   28. nov 2012 Hvorfor ikke en iPhone igen?:-) de er altså de bedste!

• #8   28. nov 2012 HTC one x er en super god tlf.

• #9   28. nov 2012 Har en HTC 1x og er virkelig glad for den. Synes det er en skøn telefon. Skulle jeg vælge en anden vil jeg vælge en Samsung Galaxy, nok den nyeste alt efter hvor mange penge jeg stod med. Synes samsungs telefoner virker kvalitetsmæssigt gode selvom jeg aldrig selv har haft en.
    Man hører altid dårligt om et mærke fordi nogen har haft dårlige oplevelser. Den kan enten være egen fejl eller en produktionsfejl. Det er træls hvis man rammes af det, men det kan ske for alle telefoner. Derudover er der altid nogen dårlige telefoner i blandt. Fx. vil jeg mene iPhone 4 var ret skod, men 4S fungerede som den skulle. HTC har også haft noget utrolig dårlige telefoner på markedet, men samtidig også gode. Ved ikke så meget om de andre telefonmærker. Vil derfor anbefale ikke at købe det nyeste af det nyeste, køb en telefon der har været på markedet et stykke tid så man kan få en fornemelse af om telefonen har en god standart smiley

• #10   28. nov 2012 Josefine Hilden: Skærmen er smadret fuldstændigt, og touchen virker ikke særlig godt og ja.. den går hele tiden ud næsten osv.. smiley

Sofie F: Jeg synes at min HTC var egentlig fin nok, men så tabte jeg den på køkkengulvet så virkede den sku ikke mere! smiley

Maria & Rolex: Fordi at jeg synes ikke rigtigt den er så god specielt ikke når man er så dårlig til at passe på mobil som mig.. hehe.. Men jeg vil muligvis gerne have en igen når jeg bliver bedre til at passe på dem.. jeg synes de er rigtig gode og sådan.. men synes bare skærmen går for nemt i stykker smiley

• #11   28. nov 2012 men er det ikke normal skærmen går i stykker hvis du taber den på et køkkengulv (gætter på det er fliser/noget hårdt og nemt rengøreligt underlag), hvis den lander uheldigt, det har nok ikke så meget med telefonen at gøre smiley

• #16   28. nov 2012 Jeg er super glad for min Samsung Galaxy s3. Så kan kun anbefale den smiley Min søster har dog en iphone, og den er hun glad for, så det er vel smag og behag smiley

• #17   28. nov 2012 En gang iPhone altid iPhone smiley

• #18   28. nov 2012 Jeg har en sony xperia s. Super fed med super godt kamera på 12 mpix. Har snart haft den 1 år uden problemer..

Så kan klart anbefale sony... De har også den der xperia go, som holder til slag osv.
    Og en ny xperia acro s, som også holder til slag osv. dog med kamera på 12 mpix. (havde den været der dengang jeg sku ha ny mobil, havde jeg taget den)

• #19   28. nov 2012 Kan altså også kun anbefale Iphone! Min 4Ser er den eneste telefon som kan holde til mig. Den har været i toilettet flere gange, tabt på grusvej, cementtrappe og asfalt flere gange, end man kan tælle på 2 hænder, jeg har aldrig haft cover på. Den har aldrig været til reparation, den virker bare!

• #20   28. nov 2012 Sony Xperia Go og Samsung Galaxy Xcover kan klart anbefales!! smiley

De er begge meget holdbare telefoner - Sonyen er også lidt smart at de på smiley

• #21   28. nov 2012 HTC Wildfire s!!!!!!

• #22   28. nov 2012 Er SÅ glad for min HTC one X... Har haft den i 7 mdr og ingen problemer haft... Min gamle HTC wildfire havde heller ingen problemer i 2 år... Derudover er deres skærm super holdbar smiley

• #23   28. nov 2012 Iphone!!! smiley

Kommentér på:
Hvilken mobil kan anbefales?

Annonce