{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Hundegalleri, gnavergalleri, kattegalleri? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen:)

Jeg har 2 hunde, og har haft en til med den er desværre død;-(
-burde jeg få hundegalleri?:)

Jeg har haft 1 kanin men den er desværre død ;(
-burde jeg få gnavergalleri?:)

Min mormor har 1 kat som jeg kender godt og har meget info og billeder om, og har haft 2 katte som jeg stadig har info og billeder om smiley
-burde jeg få kattegalleri?:)

Mange siger at hundegalleri og kattegalleri er noget som gamle damer med deres fine små hunde har, og der ikke er meget ungdom og forum osv. derinde smiley

Og at gnavergalleri heller ikke er noget at skrive hjem om...

Er det sådan det er? Eller ville det være meget sjovt at prøve:)?

Det koster jo også nogen penge at blive oprettet på disse gallerier..
Så gider ikke have det hvis det bare er dårligt, for så er det spild af penge....

Jeg synes at hestegalleri er mega sjovt, fedt og hyggeligt at skrive om sin hest svare på ting osv.

Håber i vil svare smiley

God jul smiley

*Filippa & wonder*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundegalleri, gnavergalleri, kattegalleri?
  • #1   16. dec 2012 Jeg har gnavergalleri, og syntes også at det er sjovt... heste er jo noget helt specialt, så selvfølelig ligger HG som nummer 1, men gnavergallleri er også sjovt smiley

Min ene veninde på 13 har både hunde og kattegalleri, jeg tror ikke det kun er gamle damer som har de gallerier... smiley

• #3   16. dec 2012 Okay tusind tak:)

• #4   16. dec 2012 Det er meget hyggeligt.. Jeg har det hele smiley
    -Men på gnavergalleri er de RIGTIG gode til at diskutere! De er så skrappe der! smiley Hvis de synes at du ikke evt. Giver den rigtige mad så får du det afvide og det er ikke på den pæne måde! smiley

• #5   16. dec 2012 Jeg er "aktiv" på Hestegalleri, hundegalleri, kattegalleri og gnavergalleri, det vil sige at jeg har mine dyr oprettet, og læser i forums, ser annoncer osv.
    På hunde hestegalleri er jeg mest aktiv, her skriver jeg i de forskellige tråde der bliver lavet smiley
    Gnavergalleri læser jeg kun, i frygt for at blive hakket gevaldigt meget ned på smiley Ligemeget hvad gnaveren fejler skal den til dyrlæge med det samme! og det kan jeg ikke helt tage seriøst smiley det er ikke ligesom her på hestegalleri, hvor man godt kan give gode råd.. Der er absolut ingen hjælp at hente hos gnaverene, kun ved doktor dyr smiley
    kattegalleri har jeg bare nogen gamle katte oprettet inde.. og kan da finde på at kigge forbi engang imellem. men det er nok kun et par gange om året..

Jeg mener jeg har oprettet en bruger på traktorgalleri (lidt farmer er man jo) og på bilgalleri. men er aldrig der inde smiley

• #6   16. dec 2012 Kattegalleri sker der ikke så meget med, og så er de bare skrappe og hårde, men det er fint nok... smiley

• #7   17. dec 2012 Tusind tak tror jeg får hundegalleri, og overvejer lidt kattegalleri smiley

• #8   17. dec 2012 Overvejer selv gnaver galleriet da jeg skal stå for åbakkens kaninhop her hele sommeren, så tænker derinde må være en masse med forstand på kaninhop smiley men ja jo ikke opmuntrende beskeder omkring det galleri kan jeg høre.

Kommentér på:
Hundegalleri, gnavergalleri, kattegalleri?

Annonce