{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Hmmm...bør han få dækken på fremadrettet? {{forumTopicSubject}}

Sebrano frøs her forleden - der var vind, ingen regn/sne....men rystede rigtig meget da han kom ind.

Idag har det været ret vindstille, men det har været meget tåget og der er kommet en smule regn - og igen fryser han.... (var ikke våd da han kom ind)

Han er i fin huld, men har absolut ikke sat meget pels - han er hverken for tynd eller for tyk.

Ponyerne fryser ikke. Folden er forholdsvis åben og ligger højt og det er lige alt efter hvor vinden kommer fra om de kan stå i læ ved stalden.

De får hø med ud på folden om morgenen og får igen tidlig/midt eftermiddag - de går ude fra 7- 16.30 lige pt.

Synes ikke han burde fryse på en dag som idag....og spekulere derfor på om han rent faktisk bør gå med dækken?

Hvis i mener han bør dette - hvad gør jeg så?
Han er jo ikke klippet, men har heller ikke en tyk stor vinterpels...

Ejer faktisk kun et regndækken, men bør han ikke få et overgangsdækken på? Tænker et vinterdækken vil blive for meget?

Men hvad tænker i? Det er jo kun et par gange jeg har oplevet ham fryse...

Han gik ude i snestormen og der opdagede jeg ihvertfald ikke at han frøs? Er det pga de "høje" temperaturer der er nu, at han mon bliver fugtig pga en måske højere luftfugtighed, at han kommer til og fryse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmm...bør han få dækken på fremadrettet?
Kommentér på:
Hmmm...bør han få dækken på fremadrettet?

Annonce