{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forbenet dragtbrusk
  • #2   19. dec 2012 Forbenet dragtebrusk
    Findes i så mange forskellige grader at det er svært at svare på smiley Nogle heste lever hele livet uden problemer og andre holder ikke ret længe, så få evt en anden dyrlæge til at give sin vurdering hvis du er i tvivl

• #4   19. dec 2012 Der er rigtig mange heste/ ponier der har det og ikke får problemer med det. Min ene pony har det og vi har haft store problemer med halthed. Du skal være indstillet på, eksta udgifte til smeden, da den skal været skåret rimeligt kort og evt gå med ringsko eller pladeindlæg. Set i bakspejlet skulle vi aldrig have købt den pony også selvom hun er verdens sødeste hoppe. Hun har været virkelig dyr både hos dyrlægen, kiropraktor og massør inden vi fandt ud af hvad der var galt. Hvis man tænker på hvor meget hun har stået stille og hvad det koster at have en pony, så har vi haft alt for lidt glæde og alt for meget sorg. Vi har den dog endnu og har fundet ud af hvordan tingene skal håndteres.

• #7   19. dec 2012 Min Ricky har haft det og var halt på begge forben så fik jeg ham healet og hurtigt stoppede han med at halte og nu fejler han intet og springer som en drøm smiley

• #8   19. dec 2012 Vi har en som har det, muligvis fordi de har stået på bløde og fugtige arealer som føl, men det skulle ikke have nogen ridemæssig betydning og har indtil videre heller ikke haft det...

• #10   19. dec 2012 Min har det, dyrlægen sagde han ikke troede det ville få nogle betydning, men det var alligevel i sådan en grad, at det står som en anmærkning i handelsundersøgelsen.

Hun fungere upåklageligt både til spring, dressur og skovtur, og hun har aldrig 7,9,13 været halt!
    Det er først nu hun har fået sko på, ikke noget med det at gøre, ellers har hun gået uden, også uden problemer.

Jeg tror også rigtig meget det kommer an på hvad for en hest det er, og selvfølgelig i hvilken grad det er.
    F.eks. har rigtig mange frederiksborger det, da det simpelthen er en gammel avlsfejl.

• #11   19. dec 2012 min gamle pony Le philip havde det..

vi købte ham i 2005, og sælger tog ham igennem ved ejen dyræge.. knap 2 år senre da vi solgte opdagede anden dyrlæge det.. og sagde at det var det VÆRSTE tilfælde han havde set i hans 30 år som dyrlæge !! smiley

Ponyen går stadig i bedste velbefindene. og har siden gjort 3 nye ryttere til B-ryttere i spring.. så ingen mén der:)

• #12   13. jan 2013 Hvad med forsikring? Står det som en anmærkning, og kan i forsikre benene? smiley

• #13   13. jan 2013 Jeg har desværre oplevet det stik modsatte af mange andre her smiley

Som følge af en alvorlig forfangenhed udviklede hun på kun 4 år, så voldsom forbenede dragtbrusk at hun var færdig som ridehest smiley
    Det blev opdaget ved at hun begyndte at halte under ridning, røntgen billeder viste voldsomme forbeninger, røntgenbillederne fra kun 4 år før var "rene", kun drejning på hovbenet ingen forbenede dragtbruske...

Kommentér på:
forbenet dragtbrusk

Annonce