OMG håber i er enige {{forumTopicSubject}}
idag her i morges var jeg ude og gå med hunden om jeg plejer vores dejlige morgentur
da jeg så kom ud mod nogle gårde kunne jeg se en der var ude og ride, men den måde hun håndterede hesten på var både med kraftige spark man kunne virkelig se at der var hug på self.
bliver hesten lidt sur det ville jeg da også have gjordt hvis det var mig men ikke nok i det da hesten så bliver lidt sur og begynder og stejle lidt for den et ordenligt smæk med pisken.
Sådan behandler man hvertfald ikke hesten eller andre heste /dyr
dyr skal behandles pænt og med respekt det er ikke en eller anden maskine som man bare kan slå på uden der nogen, et dyr har sku også følelser lige som os .
et dyr skal heller ikke behandles som et legetøj som bliver kastet rundt til højre og venste når jeg for købt en hest som jeg er ude efter lige pt er det for og give den et kærligt og blivende hjem og ikke blive solgt 100 gange efter det er sku synd.
Dyr er som os mennesker :brug for kærelighed skal have respekt og ikke slås på og meget andet (sys jeg):
håber virkelig i er enige med mig
havde sådan løst til og gå ned til hende og sige noget var meget gal, der
okt 2011
Følger: 71 Følgere: 59 Heste: 13 Emner: 336 Svar: 903
åndsvage forældre der lader deres datter have en hest som hun piner
men der findes bare folk der ikke ved hvordant et dyr skal behandles
sep 2009
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 64 Svar: 253
Sådanne mennesker bør slet ikke have kontakt til dyr.
okt 2011
okt 2011
maj 2011
Følger: 25 Følgere: 222 Heste: 6 Emner: 204 Svar: 1.838
Det lyder det i hvert fald til. Jeg havde gået hen og rykket hende ned fra den hest, uanset juleaften, forældre eller noget som helst andet og så havde jeg sagt at jeg havde meldt hende hvis hun fortsatte med at mishandle hesten. (Hvis hesten lider overlast er det mishandling. Det led tydeligvis overlast her da den stejlede og viste ubehag).
Guuud, hvor ville jeg være blevet rasende. Når hesten ikke kan snakke selv så er der nogen der er nødt til at gøre det for den!
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 30
Når sådanne mennesker anskaffer sig et dyr så er det jo ligesom bare et stykke legetøj! Fjolser..!
okt 2011
okt 2011
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.674
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
Og så please sæt lidt punktummer en anden gang. Det var svært at læse
OMG håber i er enige