{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Tage imod 4 køreheste? {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige HG'er ! smiley

Jeg er blevet tilbudt at få 4 køreheste og to vogne (en to-spand og en 4-spand) til at køre med, gratis , det eneste krav der er , er at jeg skal køre 3 mdr om året i sommerhalvåret.
Det jo en kæmpe mulighed, men jeg tænker bare på , hvad så med resten a året ? De skal jo også have foder , rides osv. Økonomien er der, men jeg har jo også mit job ved siden a, og hva nu hvis der ikke rigtig er penge i det ?
Jeg spørg jer ikke om at i skal tage min beslutning for det er udelukkende min beslutning.
Ville bare høre, som jeres liv er lige nu, hvad ville i have gjort hvis i fik sårn et tilbud ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tage imod 4 køreheste?
  • #1   29. dec 2012 Hvis jeg har mulighed for det, så kunne jeg godt finde på det smiley
    Ville bare finde nogle passende parter til hestene så de kunne hjælpe med at ride dem, når de ikke skal køre for vogn smiley

• #3   29. dec 2012 hej hvor skal du køre med dem ? og ja det jo ikke helt billigt at ha 4 heste og de skal også holdes lidt i gang men er det som min køre hest der har gået kaper kørsel på bakken kan den stå et halvt år og trænes op igen og man spænder den bare for. men det jo svært hva du skal

• #4   29. dec 2012 der kan godt være gode penge i det. Men det kræver jo også at du reklamere for at du er der!
    Jeg havde nok valgt det hvis jeg havde økonomien smiley
    Og som Simone og Stachus siger: Du kan altid finde nogle parter til hesten i de måneder hvor du ikke kører smiley

• #5   29. dec 2012 Jeg ved ikke helt hvad de skal bruges til, for det næste problem er at det er 2 fjordheste og 2 handlinger , så tænker ikke bryllup osv er en mulighed ??
    Men jeg tænkte mere sårn noget nede i byen, og at man kunne leje dem til et eller andet kørsel (hvor jeg køre selvf)

• #6   29. dec 2012 Hvor meget ved du om kørsel?

Jeg tænker puha, sikke en opgave at holde dem alle igang. For for at et 4-spand går ordentligt, skal de jo osse trænes enkeltvis. Det er for de flestes vedkommende, stort set kun til stævner/arrangementer osv, at de alle er spændt for sammen.

Hvis de kan rides, er der self den mulighed at få en part på et par stykker af dem -hvis det da er ok med ejeren.

Hvis jeg fik det tilbud, vil jeg tro jeg havde takket nej -for meget arbejde med et 4spand. Men har man tid, lyst og køreerfaring nok til at magte et 4-spand (jeg synes jeg får stress bare af at have 2 for vognen på samme tid ;)) så er det da et super tilbud

• #7   29. dec 2012 Altså jeg kan godt køre har prøvet en enkelt gang med 4spand , men tænker Heller ikke je skal bruge den så meget . Men de kan godt , de har kørt en del år .
    Er godt nok også i tvivl , for bare det at have en hest syns jeg er stressende nogen gange , så lige pludselig at have 5 heste. Men på den anden side er det også bare en kæmpe mulighed , og det ikke hver dag man får kastet 4 heste og to vogne o nakken på den måde smiley

• #8   29. dec 2012 Hvor meget köre erfaring har du?
    Kunne forstille mig der er meget arbejde I 5 heste, hvis der også skal tränes (du skal tänke du også skal träne I vinterhalvåret så de har muskler til sommerhalvåret og turist säsonen)

• #9   29. dec 2012 mit liv lige nu ville ik være i stand til at bærer sådan et tilbud desværre. men havde jeg ikke både fuldtids studie og fuldtids arbejde så havd ejeg nok sagt ja tak

• #10   29. dec 2012 Har kørt en del år, men har ikke tænkt mig at tage arbejdet alene hvis jeg nu skulle sige ja tak . Og ja de skal nemlig trænes så de holdes i form og i kondi . Men nu må vi se , regner med at tage ud og prøve at køre med dem en a dagene for har kun set dem køre har ikke selv kørt med dem smiley

• #11   15. feb 2013 Hvis jeg vidste hvordan man kørte vogn med heste og økonomi og alt det andet praktiske var på plads, så havde jeg taget imod dem smiley Synes det er hyggeligt at køre hestevogn, har bare aldrig lært det smiley Held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Tage imod 4 køreheste?

Annonce