{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Mangler ord.... {{forumTopicSubject}}

Tja det bliver måske lidt langt, men ved ikke lige hvordan jeg ellers skal komme ud med det.

For knapt en måned siden solgte jeg min pony Starlight til det der lød som det perfekte hjem for ham. Jeg informerede hende om alt hvad jeg vidste om ham (har haft ham i næsten 3 år) - han er blind på det ene øje og han er en enmandshest som ikke altid vil snakkes med af andre.

Så ringede hun til mig her før jul og spurgte mig om jeg virkelig havde fortalt hende alt og jeg tænke bare "hvad fanden er der nu galt" og hun fortæller mig at han kløer sig helt vildt og mister pelsen samtidig med at han ikke vil håndteres i sin boks. Og jeg tænker bare WTF for det har jeg ALDRIG i mit liv oplevet. Men hun siger så at han skal slagtes hvis det ikke snart bliver bedre.

Nu skriver hun så at han skal slagtes og jeg spørger for sjovt hvad hun skal have for ham ig hun svarer at jeg må få han hvis vi selv hanter ham, og det siger ejg selvfølgelig ja til. Så imorgen skal jeg op og hente ham og jeg er lidt "spændt" på hvad jeg har at se frem til.

Skulle bare lige ud med det for jeg synes bare det er en utrolig irriterende situation at stå i når man bare gerne vil finde et godt hjem til sin elskede hest også at der sker noget som man aldrig har set hos hesten før..... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler ord....
Kommentér på:
Mangler ord....

Annonce