{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Lotte H
Lotte H
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 34

Halstedhus efterskole {{forumTopicSubject}}

Jeg skal på Halstedhus efterskole årgang 13-14, og jeg tænkte, at jeg måske kunne finde nogen her inde, der har gået på ovennævnte efterskole, som vil fortælle mig hvordan opholdet var.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halstedhus efterskole
  • #1   4. jan 2013 Jeg gik der 02/03 (uh, det er efterhånden mange år siden), men jeg var rigtig glad for opholdet. Jeg boede i et af de nye huse og havde hest med.

• #2   4. jan 2013 Der har været et par uheldige episoder her over de sidste pr år, men der er vist kommet ny hestesagkyndig

• #3   4. jan 2013 Jeg gik der 10/11. Det var et super år. Men man lærer absolut intet fagligt! Deres linjer synes jeg er super gode, også ridelinjen! Man får lov til en masse, og de gør meget ud af det hele synes jeg smiley

• #4   4. jan 2013 Jeg er gammel elev fra årgang 96/97. Mange år siden og jeg ved skolen nu er en idrat efterskole. Vi lærte meget med hestene dengang. Men den heste ansvarlige den gang var også en gammel general husar. så man stod sku ret i stalden med hesten klar og ny pusset:) (Var din hest ikke ren fik du ikke lov til at ride!!!) Der er sket meget siden dengang med alt i alt mener jeg det er sundt at komme væk hjemme fra og stå på egne ben. Du skal helt klart vælge efterskole også kan du komme hjem som et kloger og og ofte et bedre menneske.

• #5   4. jan 2013 Min lillesøster gik der sidste år, årgang 11/12. Hun blev mobbet på det groveste, hvor folk var rigtig slemme til at genere hende på værelset, kastede ting på/ind ad vinduet osv. Rigtig ubehageligt!

Hun gik på hestelinien, hvor der ingen undervisning var overhovedet. Der var en som holdte øje, når de red, men ingen undervisning. Som jeg forstod det, behandlede de heller ikke hestene så pænt smiley De fleste red heller ikke særlig pænt, men man kan vel hellere ikke bearbejde eleverne for det, hvis der ingen hjælp og undervisning er på.

Jeg HÅBER da at det kun var pga eleverne, at hun havde en så dårlig oplevelse, og skolen i sig selv er bedre end dig.
    Ønsker dig i hvert fald et godt år dernede smiley

• #6   4. jan 2013 Jeg gik dernede 06/07, det varen god skole, tog så meget godt med hjem. Ridning var god jeg lærte noget omkring heste osv. Hvis du har nogle spørgsmål må du gerne skrive

• Lotte H
    Lotte H Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 34
    #7   4. jan 2013 Jeg skal gå på heste linjeen, men desværre uden egen hest (har ikke nogen, men ville gerne). Jeg mener det var for et par år siden, men der fik de ny rektor, der gerne vil have karakterene op. Han virker mægtig flink. ridelærene er to kvinder. Det lyder nu på en måde ret fedt det der med en general husar som ridelære.
    Jeg håber virkelig at det bliver et godt år.

• #8   5. jan 2013 De har fået ny rektor ja, han er bare super god og flink, og har virkelig gjort meget for skolen. Lavet nyt træningrum, opholdsrum mm. smiley
    Jeg synes at hestene blev behandlet pænt, og undervisningen var også fin! :0)

• #9   19. feb 2013 Jeg går der nu og gik her også sidste år. Jeg syntes det er super fedt, og du vil bliver så glad for det!

• #10   19. feb 2013 det er super fantastisk efterskole jeg går her i år og skal også gå næste så vores vaje mødes på et tidspungt smiley

ridelinjen er super fed, hestene bliver passet med respekt og man for utrolig meget ud af sin undervisning smiley

• #11   9. aug 2013 jeg gik der i 10/11 sammen med Cecilie, og jeg havde et skønt år der nede og havde det sjovt ude i stadlen vi havde altid noget at tage sig til dernede så jeg kan kun varmt anbefale den smiley

Kommentér på:
Halstedhus efterskole

Annonce