{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

mave rumler ofte ?? {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg har op til flere gange oplevet min hests mave rumler vildt højt,
sådan flere dage i træk .. (kommer dog omkring middagsfodring - det rumler både før og efter hun har spist lidt )
hun får samme mængde mad som altid - dog har vi skiftet foderet ud (fra musli til Piller) - hvis navn jeg har glemt - men det er til det bedre mht. indhold osv.
^^ dette er dog sket for ca 2-3 uger siden og det er først nu jeg oplever maven rumler ..

Er dette godt eller skidt ?
( - Hendes afføring har normal konsistens ... )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mave rumler ofte ??
  • #1   9. jan 2013 Det er helt normalt at maven rumsterer, det viser bare, at der er gang i systemet. Hvis ikke den virker mat, sløj eller påvirket på anden måde, ville jeg ikke tænke mere over det smiley

• #2   9. jan 2013 Hvis du tager dit øre hen til hestens mave, så skal du kunne høre at der sker noget derinde, det er godt, hvis den siger en lyd. Så arbejder maven smiley
    Men jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt hvis den er sådan meget høj, som du siger.

• #3   9. jan 2013 Som de andre siger er det kun godt maven rumler, du skal straks blive mere bekymret hvis den slet ikke siger noget når du lægger øret til... Så hvis ellers din hest får stråfoder nok og virker glad, ville jeg overhovedet ikke være bekymret smiley

Kommentér på:
mave rumler ofte ??

Annonce