{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roepiller
  • #1   14. jan 2013 Jeg bruge 600g. til mine store heste 165 cm, Så jeg vil nok bruge omk. de 300-400g til den af din.

• #2   14. jan 2013 kommer helt an på hvor nøjsom den er og hvormeget af det andet foder den får.

mine ismuler får hver pr dag 50-75 gram roepiller i tørstof, en håndfuld islænder myslig og en håndfuld lucerne, samt vitaminer.

wrap får de ca. 8 kg i døgnet hver af

• #3   14. jan 2013 Min får (fik, nu får hun det ikke mere, da hun så bliver for hurtigt mæt og ikke spiser "det gode" i spanden, og det er ekstremt vigtigt, da hun er svær at holde huld på og ikke vil tage på lige for tiden ...) et halvt kilo, når de var opblødte, vil tro, det svarer til omkring 100 g eller mindre i tørvægt, men det er bare et skud i tågen... Men roepiller er altså kun tilskud og skal ikke gives som fuldfoder - suppler med f. eks. noget korn, lucerne, et eller andet, der giver hesten energien..

• #4   14. jan 2013 Ca. 6-7 kg wrap, halm, som han har lyst til+ ca. 500-600 g. Gulerødder.
    Før fik han Islænder Musli og lidt roepiller( ved ikke hvor meget), samme mængde wrap og halm.
    Men han er blevet lidt rigelig varm i hovedet, og vil så kun give ham roepiller, wrap/ halm og islandsk tang ( vitaminer)

• #5   14. jan 2013 Saxo får 1½ liter hesteguf (Foderblanding med majs, osv.) 1 liter valset byg, 1½ håndfuld lucerne fra horselux med grøntpiller og olie og så laver jeg ca 6 dl. roepiller blødt op i en spand smiley Dog er roepillerne til både Saxo og goya. Det giver ca. lidt over en halv fuld spand

• #6   14. jan 2013 hmm jeg får af 400g foder til to heste, de får en liter hver pr fodring

• #7   14. jan 2013 husk vitaminerne i dit oprindelige forslag smiley

• #8   15. jan 2013 Han får 15 g Islandsk Tang, som skulle dække ham ind med vitaminer, kan se en forandring fra jeg fik ham i midt i august og til nu, længere man, pandelok, og super blød/skinnende pelse.
    Han har hele tiden været meget energisk/ fremadgående, synes bare de sidste 2 mdr. Ca. At han er blevet lige lovlig temperament fuld efter min smag, så ville prøve med roepiller.
    Nogen der har erfaring, om det dæmper temperamentet lidt??

Kommentér på:
Roepiller

Annonce