{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Grå Stær? Grøn stær? {{forumTopicSubject}}

Her de seneste par måneder har min vallak haft lidt problemer med højre øje, det løb nogle gange i vand og andre gange kunne han kun åbne det halvt op.. Jeg har givet ham nogle øjendråber som skulle forhindre snavs og beskytte øjet. Men har i går aftes opdagede jeg at han havde fået en hvid "sky" som dækker ca. halvdelen af hans højre øje, det er ikke ret tydeligt, man kan kun lige skimte det. Blev selvfølgelig nervøs, og ringede til en dyrlæge som kommer imorgen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grå Stær? Grøn stær?
  • #1   22. jan 2013 det kan godt være grå står, men kan også være en skade på hornhinden (svært at sige uden et billede) :).
    En lille skade på hornhinden, viser sig ikke altid lige med det samme, men breder sig med tiden som en hvid hinde over hele hornhinden og kan føre til at heste bliver blind på øjet... Har du undersøgt hornhinden for skader?? (ses ved at kigge op på øjet nedefra)... hvis du kan finde en skade/ridse i hornhinden er der måske en chance for at øjet kan redes med hvide blodlegemer (udvundet af hestens blod) og øjendråber/creme... Jo hurtige det behandles, jo større er chancen for at synet er intakt smiley min nuværende part har haft ovenstående skade og fik samme behandling og kom sig helt smiley

Godt du har kontaktet din dyrlæge (der er desværre mange der udskyder skader for længe, så det ikke kan helbredes) og håber at det kan behandles smiley Håber det kan hjælpe dig lidt i hvert fald smiley

• #2   23. jan 2013 Det var en gammel skade på hornhinden, og øjet er ved at helbrede sig selv. Jeg skulle kontakte dyrlægen med det samme hvis hans øje begyndte at blive hævet eller kun kan åbnes halvt. Ellers burde det gå over af sig selv.. Og samtidig fik han lige ordet nogle tandsten på hingstetænderne, så kan er klar til træning imorgen.. Dejligt!

Kommentér på:
Grå Stær? Grøn stær?

Annonce