R.I.P. du var den bedste {{forumTopicSubject}}
Der var slet ingen tvivl, det var dig og mig, vi hørte bare sammen. Du kom til verden i sommers sammen med din bror. Du var grå, han var rød.
Du fik ingen nem start, for din mor kom hjem med et brækket bagben, du var kun 5 uger gammel. Vi måtte sige farvel til hende og tage os af opgaven med at opfostre dig og din bror.
jeg brugte alle mine dage sammen med dig, da jeg selv havde brækket ryggen og ikke kunne holde til ret meget. Vi var hinandens støtte i en svær tid.
Jeg kunne ikke bøje mig ned efter dig og løfte dig op, for mit korset holdte min ryg ret og stiv.. I stedet lærte jeg dig at springe op af mit ben, uden at sætte klør i, og så ville jeg gribe dig.
Du fulgte mig blindt, jeg skulle bare kalde, så stod du der.
Vores hund tog sig lidt af dig og din bror, og var som en reserve mor for jer. Desværre varede det heller ikke længe, så måtte vi sige farvel til hende også. Da hun blev uhelbredelig syg af grøn stær og ikke stod til at rede.
I november flyttede jeg i kollegie, væk fra dig.. Og gud hvor jeg savnede dig, når jeg var derover.
Det var altid en kæmpe glæde at komme hjem til dig igen. Du kom mig løbende i møde. Der var ingen tvivl om, hvis kat du var, du var min, og jeg elskede dig af hele mit hjerte.
Når jeg ikke var ved hesten, var jeg sammen med dig.. Vi skrev på pc sammen, så tv sammen, sov sammen, legede sammen, vi lavede alt sammen.
Du elskede at fange bamser, og slæbe dem ned i stuen, for at lege med dem. Der lå ofte bamser over hele huset.
Så sent som i går, var jeg lige ved at købe en ny bamse til dig, en som sagde piv.. Du ville have elsket den.
Findus kom hjem i dag, med to brækkede forben. Jeg blev vækket af min mor, der ringede og fortalte det, og jeg brød sammen, den kat var bare så speciel for mig, og vil altid være det. han var ikke til at rede, og blev aflivet ved dyrlægen.
Må du hvile i fred min skat. Fik slet ikke sagt farvel til dig, men jeg elsker dig og vil altid gøre det.. Min bedste ven og tro følgesvend.
Findus:
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34946
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
Trist at så ungt et dyr allerede skal herfra
nov 2008
Følger: 127 Følgere: 122 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.054
R.I.P Smukke Findus, Det var ikke fair!
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
maj 2007
Følger: 94 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 239 Svar: 1.474
Sikke en skøn lille misser, som nu desværre ik er her mere..
Men nogle pragtfulde billeder du har til minde om ham..
Og godt at han kom hjem så i kunne få ham aflivet og ik lå et sted og led..
R.I.P smukke Findus og hvil i fred...
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
maj 2007
Følger: 94 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 239 Svar: 1.474
Men han har det godt nu..
Stort trøstekram til dig....
R.I.P. du var den bedste