{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Når hesten skal afsted.. Hva så? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg. smiley

Jeg skal desværre sende min elskede hest på de evige græsmarker.. Jeg har ikke datoen, men ved at det bliver om 2 uger, lige inden min vinterferie. Men.. Lady er erklæret uridelig, så jeg kan ikke få den sidste tur på hende.. Jeg hygger med hende, og går en masse ture. Men hvad ville i gøre, hvis i stod og skulle tage afsked med hesten? Jeg har det rigtig svært med det, og ville ønske at det skulle gå en anden vej.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hesten skal afsted.. Hva så?
  • #1   4. feb 2013 ÅH, det er så skrækkeligt sådan noget smiley

• #3   4. feb 2013 Min skal aflives på mandag.. Jeg vil bare hygge, strigle og gører tiden den bedste..

• #4   4. feb 2013 Årh, det er bare så sørgeligt.. føler med dig!

• #5   4. feb 2013 Sagde farvel til min i torsdags gik med hende hverdag i 3 uger striglede forkælede og fik taget nogen billeder.

• #6   4. feb 2013 gå nogle ture med hende og ellers bare forkæl hende en masse.. har hun ikke en livret ? så sørg for hun får det. få taget en masse gode minder..

det er hårdt, men når hesten ligger bagefter kan man se de ikke længere har ondt.. jeg var sikker på jeg ville gå helt ned med flaget da min gamle basse skulle på den sidste rejse. men da han lagde der vidste jeg han havde fået fred og at det var det rigtige jeg gjorde smiley jeg savner ham stadig meget i perioder, men så smiler jeg samtidig over alt det vi havde sammen.

• #7   4. feb 2013 Jeg har lige send min Lille hest afted efter 13 år sammen . Det er så ubeskriveligt hård. Jeg havde godt to uger hvor jeg godt viste han skulle afsted jeg gik en masse lange ture nusset, strigle fik taget MANGE billeder af ham. Ja bare fik det bedste ud af tiden med ham smiley Jeg prøvede at få en så amenlig hverdag til og gå så muligt da jeg ikke ønsket at han skulle vider hvad der skulle ske . Jeg prøvede og undgå så meget så muligt ikke og græde ved ham men ikke altid det lykkes. Men vis jeg var dig så bare få taget så mange billeder så muligt og nyd tiden med din hest smiley Sender dig mange tanker for det er en hård tid du er i og skal igennem . Jeg er stadig i STOR sorg over min lille stjerne hest , har stadig mange øv dage over savnet til ham smiley Sender dig mange tanker .

• #9   4. feb 2013 Jeg har lige sendt en part afsted smiley Jeg gav ham bare en masse godt gik ture legede og hyggede! smiley Forkæl Forkæl Forkæl! De kan jo ikke tage skade af det smiley

• #10   5. feb 2013 Årh, det er jeg ked af at læse Anne smiley Du fortjener virkelig ikke at skulle af med endnu en hest! smiley

• #11   10. feb 2013 Da min elskede Brandy skulle afsted, havde jeg fire uger med hende inden. vi striglede, hyggede, hun fik nok nogle ekstra godbidder (hihi), og vi gik nogle dejlige ture. vi lavede lidt tricks på banen/hallen, og fjollede bare rundt. tit sad jeg bare og kiggede på hende på folden. det sgu altid hårdt at skulle sige farvel til ens højtelskede hest.

Kommentér på:
Når hesten skal afsted.. Hva så?

Annonce