{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Macbook.. Kan ikke se videor på HG ? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hjælp.. ! jeg kan ikke mere se videoer på heste galleri eller facebook ! jeg kan heller ikke importere billeder til hestegalleri.. Det er lige sket her til morgen, for igår aftes gik det helt fint med at se videoer, både på facebook og på Hestegalleri ? Jeg har en forholdvis ny macbook, som er et halvt år gammel.. Tror jeg skal installere eller opdatere et eller andet, ved bare ikke hvad.. Kan i hjælpe, er det sket for jer ?

Det ville virkelig være en stor hjælp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macbook.. Kan ikke se videor på HG ? Hjælp
  • #1   9. feb 2013 Min macbook har ingen problemer andet end den er blevet langsommere med tiden og mere fyldt op.

Google efter opdatering i java eller hvilket andet program du bruger til at spille videoer og vise billeder med.

Du skal blot opdatere det program du bruger.

• #2   9. feb 2013 Klik på det lille æble oppe i venstre hjørne, så kommer der en side ned, der står softwareopdatering (eller noget i den retning.) Klik på den og se om den ikke finder en ny opdatering til dig.

• #4   9. feb 2013 Team Steinskog : Jeg har Softwareopdateret min Computer, men der sker ikke rigtig noget.. smiley

Møgungerne Awesome : Hvilket iCrap mener du ? smiley

• #11   9. feb 2013 Hvilken browser bruget du når du er på nettet?
    Personligt bruger jeg aldrig Safari - synes den er dum og driller.
    Bruger altid Firefox og har aldrig problemer med hverken billeder, video eller netbank smiley

• #12   9. feb 2013 Er enig med møgungerne! iCrap!

Og fordi man ikke har råd til det? min bærbar(12,5") koster det samme som en stor MacBook smiley

Jeg vil tror du skal opdatere dine programmer der bruges til at vise videoer med, fx java smiley Har du prøvet at genstarte din computer? Måske kan det også hjælpe, hvis det virkede igår smiley
    Du kunne også evt. se om det virker i en anden browser smiley

• #14   9. feb 2013 Jer som synes Apple er noget lort.. Det må selv bestemme ! Men lad helst vær med at kommentere så ! Jeg har brug for hjælp, og ikke nogle lige gyldige kommentarer. Os som har mac og bruger den, synes jo ikke det noget lort ! Tidlige i dag fik jeg en opdatering, som jeg kunne trykke ja eller nej til. Men uden at læse hvad det var, trykkede jer nej tak til den, hvilket nok var nok så dumt. Jeg kan ikke finde den opdatering nu ! Jeg har prøvet at genstarte computeren flere gange, uden der rigtig sker noget ! Jeg vil lige prøve at nulstille safari, Ibenip smiley

Men igen jer som ren faktisk er fuldstændig ligeglad med dette emne, og bare synes apple er noget lort stop med at kommentere på emnet smiley

• #15   9. feb 2013 Har nu prøvet at nulstille Safari uden held !
    Der står stadig bare blokeret tilbehør ! smiley

• #16   9. feb 2013 Set mit tidligere indlæg? smiley

• #17   9. feb 2013 hvordan kan det være Icrap når de kan dobbelt så mange ting som en aldmindelig computer og har alle programmer opdateret til den nyeste version!? smiley TÆNK TÆNK! smiley og desuden så siger folk det kun hvis de ikke har råd eller ikke kan finde rundt i det smiley men det er der jo nogen der kan... smiley

• #18   9. feb 2013 Prøv et andet program til internettet. Jeg anbefaler firefox smiley

Kommentér på:
Macbook.. Kan ikke se videor på HG ? Hjælp

Annonce