{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Et andet galleri {{forumTopicSubject}}

Ja det er ikke alle steder man kan få hjælp hvis man står med et "problem".

Jeg var inde på katte galleriet og oprette mig i håb om der var nogen der kunne hjælpe mig.
Men nej så var der det ene problem efter det andet, fik kun lort smidt i hoved.
så kunne jeg ikke gøre dit og så ikke dat.
så skulle jeg først undersøge om den var chippet eller øremærket, hvilket jeg havde skrevet at det var gjort af en dyrlæge.
Så blev det mit ansvar at tage mig af missen selv om det ikke var/er min, så kunne jeg ikke sætte ham ind under Norsk skov kat selv om han er det, så kunne jeg ikke vide hvor gammel han er selv om dyrlægen sagde at han er ca. 1 år.
nej de ville ikke have ham nogen steder for der var/er ikke stamtavle på ham.

Så det endte med at jeg slettede min profil der inde. Det gider jeg ikke være med til, tænk sig en gang at de derinde kun går op i om der er stamtavle på missen.

Sorry men måtte lige af med det, for her inde får man opbakning og hjælp hvis man har brug for det.

Tak for alt den hjælp fra jer alle på HG. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et andet galleri
  • #1   10. feb 2013 Ja, inde på det Kattegalleri, er der en masse sure hoveder!

  • #2   10. feb 2013 Det er fordi det er 50 årige gammeljomfruer der sidder bag skærmen på de gallerier smiley Spøg til side.. Det er træls at det skal være så snobbet !

  • #3   10. feb 2013 Hey hov hov drop lige fordommene. Jeg er på hundegalleri! og sure gamle mennesker det skal der ikke smides i hovedet på dem derinde! Trådene kan blive hede fordi vi sidder en masse garvede hundeejere der virkelig går op i det, men så er der så mange flere tråde hvor vi hjælper hinanden, fx den dag jeg kørt til Vejle og hentede en hund og kørte den til Vejen, hvorefter den skulle fragtes videre til Kbh hvor køberen var. Eller de dage hvor fok hjælper hinanden økonomisk så man kan komme til dyrlæge, eller de mange gratis tråde, hvor folk hjælper hinanden med at få ting man måske ikke lige har råd til. Eller da jeg kørte til Århus med foder til en mand der manglede til hans hunde og var kommet i klemme, mens der var doneret fra flere steder i landet hvor der blev sendt mere foder til ham.
    Så vent lige med at snakke om noget i ikke ved noget om...

    Bøvs !


  • #4   10. feb 2013 jeg er også på Hundegalleri (meget sjældent)

  • #5   10. feb 2013 Nu er jeg både på hundegalleri og på kattegalleri, endda med en blandingskat uden stamtavle. Jeg oplever på ingen måde det samme som dig. Begge dyr fik en virkelig varm velkomst, selvom hunden blev aflivet i sommers.

    Synes nu folk er gode til at hjælpe hinanden derinde også. Og nu synes jeg nok også personligt at hestegalleri godt indimellem kan have tendenser til "tøsefnidder" og "jeg-ved-bedre-end-alle-andre" attituder. Folk farer virkelig op over ingenting. Det er bare min mening - gider ikke hagles ned på grund af den.


  • #6   10. feb 2013 Kattegalleri er efter min mening forfærdeligt ..
    Et af de gallerier der har det værste ry, og det er godt nok ærgerligt. Jeg var derinde i et par uger, og nu bruger jeg ikke kontoen mere. Magen til lort man skal have smidt i hovedet med at man er det ene eller det andet, ikke burde have kat mv.

    Nej man føler sig ikke just velkommen derinde smiley
    De har også fået en mindre pæn anmeldesle fra mig, inde på trustpilot. Synes simpelthen at det er grotesk at visse brugere kan få lov at styre det sådan derinde smiley


  • #7   10. feb 2013 Btw, hundegalleri kan blive groft. Men det kan slet ikke måle sig med kattegalleri efter min mening!
    Hundegalleri er jeg ikke nærmest ''bange'' for at trykke ind på x)


  • #8   10. feb 2013 Så er jeg ikke den eneste der har det på den måde, var der max 3 timer så slettede jeg det hele.
    Jeg mener bare at de her gallerier er til for at få hjælp med forskellige ting.
    Jeg fik det sådan at hvis jeg ikke selv viste hvad jeg skulle gøre var det bare ærgeligt, og det måtte jeg selv finde ud af. smiley
    har en veninde der blev frosset fordi hun stillede et spørgsmål om en katte race.


  • #9   18. feb 2013 Ja både hunde og kattegalleri er virkelig et svært område at komme ind på, men skal vi ikke feje foran egen dør først?
    jeg har oplevet at få afvist en hest fordi der ingen spring billeder var på hans profil... nu er jeg ikke springrytter så der var nok en grund til at disse manglede...
    men igen herinde kan også findes folk som har det med at være lidt hurtige på tasterne overfor andre...

    jeg siger ikke at alle er det meeeen hestepiger kan på samme måde være nogle trunter ind i mellem...


  • #10   18. feb 2013 Ja Lykke det har du ret i, jeg har da også oplevet det nogen gange herinde.

Kommentér på:
Et andet galleri

Annonce