{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Priser på hestene :O {{forumTopicSubject}}

Nu kigger jeg bare lidt for sjov på nettet efter en ny hest. Ikke jeg skal sælge min egen eller købe en ny, men man har jo altid sine drømme smiley

Men nu har jeg kigget og søgt rundt på nettet og hestepriserne er jo, tja lidt for sindsyge.
Jeg kræver jo ikke hesten skal kunne andet end a være ryttervant og have bare middel gang og bare over 164. men ja som sagt allerede der skal man jo op i 35-40000.
Jeg fandt én hest som jeg kunne sige at den kunne helt klart noget for den pris, og det var også som den eneste.

Allerede en hest der kun kunne bruges til skovtur som var en valak, 25000 kr?

Jeg fortrækker a købe en billig hest og selv ride den op, men hvor bliver de billige heste a?
Så må man da sige jeg har været heldig med min, han kostede mig kun 14500 og ja har tilredet ham og fået en fin hest ud a ham.

Men hva siger i? Syntes i også at prisen på hestene er ved a blive en smule høje?

Eller er det bare mig der er galt på det ?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på hestene :O
  • #1   23. nov 2006 ja syntes de er fuldstændig vanvittige! men der er jo nogle der er villige til at betale det =P

• #2   23. nov 2006 hehe ja det er sindsygt..... jeg køber altid mine rå for ellers er de altid redet forkert

• #3   23. nov 2006 jeg har givet 500 for laban og 8000 for cashmir så har også været rimlig heldig =)

• #4   23. nov 2006 Ja nogle er virkleig høje, men man kan også være heldig! vi gav 20000 for iksi og det var med alt udstyr! Hun har stamtavle på og har gode gangarter... smiley

• #5   23. nov 2006 Du er ikke den eneste, det er helt vildt!

• #6   23. nov 2006 Tjaa , det er de jo , de stiger jo smiley Sys' særligt det stiger ved ponyerne!
    (;

• #7   23. nov 2006 det bare utrolig. jeg smuge kigger efter en gerne hoppe med middel eller over middel gang, 164 høj, ryttervant, stamtavle ligemeget og race. men allerede der skal jeg op i 40000 hvis den skal være sund og rask . jeg sys det er heelt vildt.

• #8   23. nov 2006 uha endnu en pris tråd smiley

Nå men men en blanding hest koster jo heller ikke så meget, der kan man godt få en god til 25.000

men er I klar over hvad det koster at avle "papirs" heste?, ja for så ville I ikke undre jer over priserne...
    Feks. min Lancelot har kostet mig 20.000 kr da han blev født.. han bliver sat til salg til ca. 35.000 kr..
    Men I kan godt se hvis et føl koster 20.000 kr af "producere" ja så er den jo også en del dyre når den bliver tilredet! håber I kan følge mig...

Men selvføølgelig er der dem der tror de har guld hjemme i stalden smiley

• #9   23. nov 2006 maria N
    Jo self men stadig en blandings hest med de små ting jeg kræver er stadig alt for højt oppe. papirene siger mig ingenting, de fortæller mig intet om hvad hesten kan.

Min gamle var efter nogle rigtig fine på farens side både dressur og spring og moren var super springhest men alligevel var hun ikke noget speciel talent for noget a det, hun var god til lidt a hvert men stadig intet forhold til forældrene smiley
    hvis du kan følge mig smiley

• #10   23. nov 2006 ja.. de er helt sindsyge! jeg kiggede på en hoppe med kanon afstamning, tina og charlotte lund havde også ville købe den, men hende der ejede den ville ikke sælge den til dem, fordi hun ikke kunne lige den måde de red på. nå, men stadevæk, det var æige rytter vant, og kunne absolut intet! og den var tilsalg for 130.000 (den var også i ridehesten i juli måned, hvor den var sat i avl med en blue hors hingst)

• #11   23. nov 2006 En smule høje ?
    Jeg synes de er blevet vanvittige høje !
    Nu er jeg heldig og har fundet nogle søde nogle der ligger omkring de 20.000,00 smiley .
    Meeeen alligevel ! Synes bare det er utroligt at sådan nogle små welsh pony med en fin farve der måske rider LE i spring og ride en LC kan koste 35.000,00 ! Jeg er sku i chok ! De priser holder bare ikke ! Selvf, vil man ha' noget for sin hest / pony . Men alliegevel , de kan sku ikke kræve 35.000,00 der ikke kan en skid . Ja unskyld mit milde sprog, men det synes jeg bare ikke er fair . Ved ikke med jer andre, men sådan har jeg det bare smiley

• #12   23. nov 2006 æige=ikke

• #13   23. nov 2006 hvis den nu havde talent for springningen, godt kåret osv...

Ja undskyld mig men kvalitet koster, og der kan man ikke forvente at få forærenden til amatør priser... sorry

• #14   23. nov 2006 maria N: ved hvad du mener, men jeg havde prøvet 48 heste, inden jeg købte en, og i starten kiggede jeg på hest til 25.000, men der fandt jeg hurtigt ud af at der kunne man ikke rigtig få noget, og jeg var altså oppe og kigge på heste i 100.000 klassen, og der var altså ikke mange der var det værd!

• #15   23. nov 2006 ja men så længe man ikke kræver den kvalitet så skal priserne jo ikke være i top

En blandingsrace ingen ved noget om mht. forældre, 164 i stang mindst og ryttervandt ingen kårring og bare en alm gang? det giver jo ingen mening at den skal op i de 35-40000 kr. så mener jeg man tænker mere på a få pengene hjem end a sørger for sin hest for et godt hjem med en god ejer smiley Men ja alle har jo sine meninger smiley

• #16   23. nov 2006 Mascha J
    Jo jeg kan helt sikkert følge dig, det er jo ikke alt avl, der går lige godt , selvom begge forældre er super, det kommer jo også an på om de passer sammen...

det er jo en kunst som avler, og en kunst at enerkende, når det ikke lige er gået så godt som man har forventet, og sælge afkommet, til hobby rytter og dermed mindre pris!
    Men kan nu heller ikke se man ikke kan få en god blandingshest til 25.000 kr?

• #17   23. nov 2006 det kan man dårligt uden den har fejl, eller har ponygang smiley eller også er det en der er 160 eller under.

• #18   23. nov 2006 Altså selvfølgelig går jeg meget op i hvem der køber mine afkom, men er nu også sikker på at folk der virkelig kan ride og har forstand på heste, ja de ved også hvad en god hest koster!

Og ja jeg avler for hyggens skyld" men ikke for at smide en masse penge ud af vinduet så jeg kan "forære" mine afkom væk, fordi folk ikke vil give prisen..

Så ville avlen i DK hurtig forsvinde, og ja hvor bliver de gode heste så af...

• #19   23. nov 2006 det skam helt rigtig hvad du siger.
    MEn vi kommet lidt væk fra emnet smiley hihi
    Men en helt alm hest som ikke rigtig kan en s*** og bare har lidt højde og gang ;)det burde ikke være meget højere end 20.000 i mine øjne smiley

• #20   23. nov 2006 (link fjernet)

var lige ind og søge heste til 25.000 kr på heste nettet..
    hmm 266 stk.. og så denne her hoppe med paire, god alder, smuk osv, var det ikke noget?

• #21   23. nov 2006 tror nu bare du skal lede lidt længere, tror nu saktens du kan finde en rigtig god hest til 25.000 kr, tror bare man må være tålmodig smiley

Pøj pøj med det... smiley

• #22   23. nov 2006 Jeg fik a vide for et halvt år siden jeg kunne få 60000 for min hest og jeg tænkte hold da op det var maaange penge, men da jeg så fik på nettet og så hvad nogle a de heste på nettet til 60000 kostede kunne jeg godt se en sammenhæng med min ville kunne blive solgt for det. men hvis jeg selv skulle bedømme ham helt fair ville jeg sige 35-40000 højest for ham, men når hestepriserne er som de er kan jeg sagtens se han er deroppe omkring de 50.60000

• #23   23. nov 2006 desværre er alderen lidt et minus på den super smuk men søger fra 3-9 år smiley

• #24   23. nov 2006 hvis du kører over grænsen så er de billigere...

• #26   23. nov 2006 de er lidt meget dyre...

• #27   23. nov 2006 Ja, gav 30.000 for min "nye" pony.. og hun var ikke noget at råbe hurra for i starten mht. til ridningen.. de er skide dyre!

Kommentér på:
Priser på hestene :O

Annonce