{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Spring og dressur sadel - hjælp {{forumTopicSubject}}

Anbefal en god sprring og en god dressur sadel smiley

Dressur sadlen er jeg selv lidt over i en Stübben Tristan
Men kom med nogle ideer til nogen der minder om med hensyn til knæstøtten. smiley

Spring sadlen er jeg selv lidt over i en Prestige Joy Jumper
Men kom med nogle ideer til nogen der igen minder om med hensyn til knæstøtten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spring og dressur sadel - hjælp
  • #1   26. feb 2013 Jeg rider deessur i en passier optimum og det jeg har sprunget, har jeg haft en stubben laurus, som jeg i øvrigt har til salg;)

• #2   26. feb 2013 Jeg rider i e stubben excalibur, lækkr sadel!!

Til spring vim jeg anbefale dig at se pp hdr flecher smiley

• #4   26. feb 2013 Altså Tina, jeg syntes jo at Kentaur laver fantastiske sadler, og det samme gør bates ;D

• #5   26. feb 2013 Jeg springer i en Wintec smiley super lækker sadle:) puderne er ikke så hårde da der er luft i som også støtter hestens ryg i spring smiley

• #6   26. feb 2013 Og har en til salg hvis du kunne være intra smiley har bare ikke lige fået den lagt ind endnu smiley

• #7   26. feb 2013 Jeg har lige fået en prestige versailles ,Fantastisk dejlig sadel!! (skulle have haft en joy jumper, men jeg synes at man sad utrolig dårligt i den!)
    Men det er ho smag og behag! smiley

• #8   26. feb 2013 Af springsadel har jeg selv en rossner jumping diamond. Det er en superblød sadel. Jeg er i hvert fald vild med den smiley

• #9   26. feb 2013 Tak, jamen kender ikke så meget til de forskellige mærker, derfor ville jeg gerne have folk til at anbefale forskellige mærker / modeller.
    Har prøvet at ride en Stübben Tristan (LÆKKER sadel) smiley

Men er lidt mere på bar bund med springsadel.
    Har pt. selv en wintec men er ikke sikker på jeg vil blive ved med det smiley

• #10   1. mar 2013 Jeg er pt ret forelsket i passier. Når du er til Tristan, så er jeg nok til mere støtte end dig. Jeg kigger pt på Passier eller Windsor. For nyligt kiggede jeg på en silouette. Trainers laver også fine sadler til prisen.

Dog er min favorit lige pt min gamle Tristan. Sadlen er gammel, men pæn og jeg ELSKER DEN! Jeg gav 900 kr for den i sin tid, og jeg købte den KUN fordi jeg stod og skulle bruge en dressur sadel dagen efter. Jeg har haft mange sadler, og havde aldrig troet at lige præcis den billige gamle sadel skulle vinde mit hjerte. Men de nye tristan'er kan jeg ikke samarbejde med. Min far ville have købt en til mig fordi jeg var så glad for min gamle, men jeg sidder af helvedes til i de nye smiley
    Alle der har lånt min Tristan har tilbudt at købe den.

Stübben laver gode sadler, men skal jeg have en ny, bliver det ikke en stubben. De er for hårde til mig.

Af springsadel er jeg dog helt vild med stübben edelweiss.

Sadelverden er et slaraffenland, og du finder bedst din favorit ved at prøve en masse smiley

Kommentér på:
Spring og dressur sadel - hjælp

Annonce