{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Død hest {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Min hest gik desværre hen og døde for nogle år siden. Hun var oprettet på HG, men da jeg synes det var for hårdt, så jeg slettede hende, desværre... Det har gjort at jeg ikke er særlig aktiv herinde mere, eller jo, jeg er på, men kan ikke gøre så meget. Derfor er mit spørgsmål. Må man oprette en død hest, som man har været ejer af, eller er det bandlyst?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død hest
Kommentér på:
Død hest

Annonce