{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestetrailer?? hvilken
  • #1   16. mar 2013 Har selv en Cheval som jeg er super glad for. Rigtig god plads i den og så har den en god højde plus den ligger super på vejen;)

• #2   16. mar 2013 En böckmann hestetrailer, syntes jeg er den bedste, da den har god affjedring:) Min tante har en,og en westfaler(mener jeg) også skide god smiley

• #3   16. mar 2013 Er bestemt ikke fan af Cheval...

Synes de er alt for skraller.. Når man står inde i en og rykker frem og tilbage føles det som om traileren er ved at vælde..

Jeg endte med at købe en Ifor Williams og denne kan varmt anbefales. God plads og den ligger godt på vejen..

• #4   16. mar 2013 Hvad med der pullman system cheval har???
    Har også haft kig på en ifor Williams. Men syntes sælgeren var lidt lederen. Hihi.

Er det ellers en feed trailer. Hvad taler for den

• #5   16. mar 2013 Pullmann er støddæmpere på hvert enkelt hjul, dvs super affjedring og gør den ligger rigtig godt på vejen og hesten undgår at det bumper hvis man kører over noget ujævnt...

• #6   16. mar 2013 Humbaur(staves) pegasus stor og dejlig trailer jeg har den og er super glad for den har haft en stor hann på 175 og temlig bred den kunne være der uden problemer

• #7   16. mar 2013 jeg er vild med mustang allround eller elite traileren ... super lækker trailer med masser af plads, jeg kører med min egen på 170 og min venindes på 188 når vi skal til kurse i sådan en .. masser og masser af plads

• #8   16. mar 2013 Jeg har en cheval liberty 4002. (2 heste på skrå eller 3 ponyer) Jeg er utrolig glad for min cheval trailer og den ligger super godt bag bilen. Ja der er forskel på den og en Ifor Williams, men der er også forskel på prisen. Chevallen kosterde kun det halve af hvad en IW i samme kaliber ville have kostet.
    Der er alubund i min da den blev købt ny for 2 år siden og det er super fedt at man ikke skal bekymre sig om det.

• #9   16. mar 2013 Så vidt jeg ved er cheval liberty fint smiley bare husk at køb en trailer med aluminiumsbund! Det er næsten det vigtigste. Og hvis du køber brugt så få en der kender til det, til at få tjekke bunden efter.
    Vi købte en böckmann for et par år siden, og fik at vide af sælger det var en aluminimumsbund. Det var det ikke, der gik hul i bunden mens min hest stod der inde.

• #10   16. mar 2013 Cheval Classic som jeg har kig på har alubund.
    Syntes det er en lækker trailer. Og nu når jeg langtfra er millionær så har prisen en del at sige...

• #11   16. mar 2013 jeg vil anbefale en pegasus, eller en ifor williams. Jeg har "problem"hest, til at gå i trailer. Ifor Williams, er lavet meget stærk i det hele. og sikkerheden er helt i top er min opfattelse. Jeg frygtede den var mørk indeni, men det er den bestemt ikke. Den liger super godt på vejen, selv med en meget utolig hest.. Der er godt nok ikke sadelrum i den. Men tilgengæld mere plads til dine heste og dig, foran, hvilket er et problem i pegasusen. Så er den lavet af Alu, som ikke går så let i stykker som glasfiber. Jeg er ihvertfald super glad for min trailer. Og jeg vil bestemt ikke dytte til andre.
    Det smarte ifor er også du kan tage pille alt "indmad" ud, og så kan den anvendes til meget andet. smiley
    Jeg vil ikke have andet end en ifor williams, når jeg engang skal ud og have ny trailer.

• #12   16. mar 2013 jeg ville gerne anbefale en mustang trailer. de er super gode med masser af plads og enda en udløsnings knap hvis hesten skulle gå i panik ! smiley

• #13   16. mar 2013 En Cheval liberté til hver tid! De er super gode, nemme at dreje med og med god fjeder. Kører ikke selv med den, da jeg ikke kan køre jo smiley Men det er hvad jeg har hørt fra folk der har lånt vores trailer.
    Så vidt jeg husker, har vi en Cheval Liberté gold? Eller noget i den retning. Lavet af aluminium.

• #14   16. mar 2013 Søg på google..

Der har været rigtig meget bøvl med Cheval for et par år siden - især med sikkerheden smiley

En Cheval er billigere end andre trailere af en grund smiley

• #15   16. mar 2013 Tænker bare at en spritny trailer med alubund burde være i top med kvaliteten og sikkergeden..

Jeg har bare ikke 60.000 til en trailer.
    Jeg kan godt lide pullman systemet i cheval..

Kommentér på:
Hestetrailer?? hvilken

Annonce