{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Hvilken hestetrailer {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe mig en hestetrailer, og eftersom det er mit første køb er der mange forskellige mærker at vælge imellem. Jeg har ikke så meget styr på det, og ønsker egentlig bare en sikker trailer, som holder i laaaang tid.

Er der nogen mærker I foretrækker frem for andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hestetrailer
  • #1   13. jan 2014 Har kun hørt godt om Brenderup og Humbaur - lånte selv en Brenderup i går da jeg skulle til stævne og den var simpelthen SÅ lækker at køre med! Selvom det var en 2 hestes trailer var den ikke så bred at udsynet var mindsket, men min kæmpe hest havde alligevel masser af plads smiley .

Min veninde har en Humbaur Rapid og den er dejlig rummelig. Både hendes hest og min kan stå derinde sammen uden at det bliver trangt eller for varmt smiley

Har dog ikke hørt særlig meget positivt om Cheval Liberté. Bunden skulle ryge rimelig hurtigt og de går vidst også rimelig nemt i stykker.

• #2   13. jan 2014 Tusind tak for svaret smiley Havde nemlig fået anbefalet en Cheval Liberté og frarådet Branderup, så det vil jeg da lige genoverveje. smiley

• #3   13. jan 2014 Vil helt bestemt anbefale en böckmann trailer, super kvalitet og skulle være rigtig lækker at køre med smiley

Brænderup er egentlig en okay trailer, men jeg syntes ikke at der er super god plads i dem, dette kommer så selvfølgelig an på hvilken model der er tale om.

Cheval, ville jeg holde mig langt fra, det er ikke den vildeste kvalitet, der er rigtig mange sikkerheds "mangler" i mine øjne, masser af små dimser og lignende hvor hesten kan hænge fast.

Men ellers så prøv at søge lidt i nogle af de tidligere emner herinde, mener at der er en del emner om det, hvor der også bliver givet gode beskrivelser af de forskellige på både godt og ondt smiley

• #4   13. jan 2014 Kan varmt anbefale Cheval Liberté. Vi har selv sådan en og vi er utrolig glade for den smiley

• #6   13. jan 2014 Vi har en ældre Gaupen - den hvide med lilla klistermærker smiley

Den er super dejlig og praktisk - da siderne f.eks. kan skiftes uden at toppen skal af.

Jeg har dog indset at jeg gerne vil have en trailer med sadelrum, så jeg har sat den til salg..

• #8   13. jan 2014 købte selv en brenderup horseliner fra 2005 sidste år og det er mit bedste køb -

• #10   13. jan 2014 Böckman,humbaur og mustang har jeg gode erfaringer med, hvor imod at cheval liberté ikke skulle være så god..

Har faktisk også hørt lidt dårligt om brenderup..

• #11   13. jan 2014 Kan anbefalede Cheval liberte, har selv haft en og var rigtig glad for den. De ligger utroligt godt på vejen, du glemmer næsten du har noget efter bilen smiley

• #13   13. jan 2014 Böckmann og Mustang som klart de bedste trailere ( også de dyreste ) Humbauer er et god alternativ til fornuftige penge.

cheval liberté er absolut no go ! - i hvert fald hos os.
    Jeg har ejet en af disse trailere og det var dog det værste lort.
    ( også her med en Mekaniker far der gerne ser at vi aldrig for sådan en igen )

Vi har lige pt en Böckmann Big Marster, købt fra ny og det er den ultimative fedeste trailer jeg her har haft.
    Vi har også en Branderup som ekstra trailer, en ok trailer, men slet ikke i samme liga som Böckmannén

• #14   13. jan 2014 vi har en bøckmann comfort og er superglade for den - ligger rigtigt fint roligt på vejen, er ikke så voldsomt stor hvis man ikke er vandt til at køre med trailer og har en dejlig lav læssehøjde

• #15   13. jan 2014 Nogen der kan anbefale en god trailer vis man har en hest på 184-185 i stg. ? Som helst ikke må være aaalt for dyr.. Gerne med god plads.. smiley

(Undskyld jeg stjæler dit emne TS dx)

• #16   13. jan 2014 Når jeg skal have trailer skal jeg have en ifor Williams, har udelukkende hørt godt om dem og selv kørt med som var fantastisk.
    Deres store model kan også rumme 2 stk. shireheste uden det ser småt ud smiley

• #17   13. jan 2014 Lulu : så er det Böckmann eller Mustang det er de største.
    man kan godt få nogen i fornuftige priser hvis de ikke er helt nye.

Humbauer og Branderrup er nogenlunde ens str. messigt.

Chavalérne er også rimelige store ( de store modeller, men jeg kan simpelthen ikke anbefale dem efter selv at have eje en )

• #19   13. jan 2014 Tak for svar! smiley

• #20   13. jan 2014 Humbaur!
    Har selv lige købt en Humbaur Balios Aero - er rigtig glad for den smiley

• #21   13. jan 2014 Jeg har en Böckmann 1 1/2 hestes trailer med sadelrum smiley Den er super god og ligger MEGET stabilt på vejen. Kvaliteten er super god og det gode ved min trailer er, at når du køre så når der kommer en modkørende på f. eks smalle veje så skal man ikke tænke på om traileren kan være der, da den ikke er bredere end bilen smiley Alle mine ponyer/heste er glade for den smiley

Brenderup kan min hoppe ikke li, da hun er for bred om maven til at stå i en Brenderup. (Fjordhesteblanding og 147 i stang = det bredeste ste dpå maven kan ikke være der) så der er meget at tænke over alt efter hvad hest man har.

Cheval Liberte har jeg aldrig skænket en tanke da jeg skulle have trailer da den for mig virker som om, at hesten bare skal tænke på at læne sig op af siden eller sparke og så er hele traileren faldet fra hinanden hehe

Held og lykke med valget af trailer smiley

• #22   13. jan 2014 Jeg vil helt sikkert tage et kig på Mustang, Humbauer og Böckmann. Det lyder til at være en hitter ved de fleste. smiley Tusind tak for den rigtig gode feedback, og jeg vil selvfølgelig tjekke tidligere tråde ud på forummet også. smiley

• #23   13. jan 2014 Jeg har en Cheval liberté (gold, tror jeg nok), som jeg er meget glad for! Der var engang en der lånte vores, da hun skulle til stævne, hvor hun normalt plejer at køre med enten Mustang eller Brenderup(det kan jeg ikke huske), og hun synes simpelthen den var SÅ lækker at køre med, og meget nem at bakke på plads.
    Jeg kan kun anbefale den, det er en meget lækker trailer!
    Skal jeg engang vinde en trailer eller købe en til, så tror jeg nok det skal være en Ifor Williams. Den skulle også være super lækker smiley

• #24   13. jan 2014 Jeg har en 33 år gammel brenderuptrailer som kører elt perfekt, og ikke er ødelagt nogle steder. Det siger lidt om holdbarheden på dem smiley
    Vores nye trailer er også en ældre Brenderup - en lækker trailer.
    Jeg fik frarådet Cheval Liberté, selvom det ellers var en jeg ønskede mig.
    Se evt mit emne om "hvilken trailer", som jeg oprettede i november mener keg smiley

• #25   13. jan 2014 Vi har en henra trailer. Det et hollandsk mærke er forholdsvis billigt. Er super glad for den! Den er store og virkelig rumelig. Min pony ville ikke så gerne gå i trailer men gik gladeligt op i denne. Min store hest på 175 nærmere sig heller ikke loftet. Traileren har lav læssehøjde som man heste foretrækker. Ellers ligger den super godt på vejen og dejlig at køre med. Kan intet negativt sige om den smiley

• #26   13. jan 2014 Synes brenderup er for små og klaustrofobiske. Min pony kunne ikke lide den og små heste rammer loftet med ørerne i dem. De passer fint til små ponyer men bestemt ikke en trailer jeg vil have.

Cheval er også små - faktisk det samme som brenderup jeg har at sige om dem.... smiley

• #27   13. jan 2014 Stine: Det kommer sandelig an på modellen.
    De gamle modeller var ponytrailere, ja. Der var min hest også meget klaustrofobisk og ville ikke ind. Så fik jeg ny trailer, og den er altså lige ås høj og rummelig som en böckmann i samme "klasse". Brenderup er jo lidt billigere end böckmann i forvejen, så det er lidt svært at sammenligne.

• #29   13. jan 2014 Den Brenderup jeg lånte vadede min hest altså også bare lige op i - og hun har været træls at læsse de sidste par gange jeg har kørt med hende, bl.a. fordi mange trailere er for små når hun er så stor.
    Hun var ikke engang tæt på at røre loftet - det er hun ellers i rigtig mange trailere, så at Brenderup er til ponyer passer i hvert fald ikke! smiley

Kommentér på:
Hvilken hestetrailer

Annonce