{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.698 visninger | Oprettet:

frontudgang på hestetrailer {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er ved at overveje at skaffe mig en hestetrailer, og er egentlig faldet ret meget for en med frontudgang, da jeg godt kunne forestille mig at det ville v, ret nemmere for 1 personer at læsse hestene og aflæsse igen, ds man ikke skal om bagved demnår de skal ud..

Er der nogle af jer der har en med frontudgsng.? Hvorfor valgte du den?? Og hvorfor valgte det fra måske??=) jeg er blevet lun på en cheval gold Classic med frontudgang..

håber nogle gode svar, da jeg aldrig har ejet en trailer før, og gerne vil gøre det rigtig første gang

=)=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble an Ikea bed 230 kr.
  • Ophængning af 4 loftslamper og et TV 750 kr.
  • Vi skal have sat en ny dør i lejligheden. Døren nu er 79, men vi har en ny dør på 73 cm fra Swedoor som vi godt kunne tænke os at bruge. Er det en mulighed at lave dørkarmen mindre så døren kan passe? Det skal helst laves inden uge 24 4.000 kr.
  • Fjerne ukrudt i indkørsel langs hestestald 1.150 kr.
  • Ophænge hylder på betonvæg 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frontudgang på hestetrailer
  • #1   25. mar 2013 Jeg ved at de der "Williams" trailere har frontudgang. Det er vist en engelsk trailer, der fås i ret store størrelser! Jeg har personligt ikke kørt med dem, men kender mange der er super tilfredse med dem og synes selv de ser ret gode ud!
    http://iforwilliams.dk/trailere/hestetrailer/

• #2   25. mar 2013 Er totalt forelsket i de der iFor Williams trailer!! smiley
    Hvis det var mig der skulle ud og have en trailer, havde jeg også valgt en med frontudgang, da jeg synes det er det mest praktiske, også fordi så vælter hesten ikke ud af traileren hvis de har travlt. Og hvis der er to heste, så vil hesten heller ikke vende og dreje sig for at kigge efter den anden. smiley

• #3   25. mar 2013 Min kusine har en med front udgang..
    Jeg elsker det! Det er skønt at kunne lukke hesten ud foran.
    Hendes problem var at hesten NÆGTEDE at bakke ud af traileren igen.. Men med front udgang, går den fint ud - hæhæ smiley

• #4   25. mar 2013 Kan varmt anbefale en Ifor Williams trailer.. Er den heldige indehaver af en selv og kan kun sige rosende ord om den..!

En trailer der ligger rigtig godt på vejen og er rigtig rummelig og lys..!

• #5   25. mar 2013 mener ikke dem med frontudgang har sadelkammer - og det ville vi ikke undvære - har heller ikke problemer med at læsse heste alene

• #6   25. mar 2013 Har aldrig selv brugt frontudgang. Men et minus er at man ikke har sadelrum i traileren.
    Har selv en cheval liberté Gold og det er en super lækker trailer, den er rummelig så hestene ikke føler sig klemt og ligger bare utrolig godt på vejen. Vi har dog haft lidt problemer med at der løb vand ind ved døren, men dette blev løst med at give den en omgang silikone smiley

• #7   25. mar 2013 Jeg skal hente min nye ifor Williams trailer Hb511I løbet af ugen, den er med frontudgang og mulitrampe og sadelskab, der er monteret på døren på frontudgangen, så det svinger med ud når døren åbnes.
    Ifor Williams trailerne skulle være nogen af de bedste der er på marked smiley

• #8   25. mar 2013 Selvfølgelig er det et minus at man ikke har plads til et sadelrum efter den plads så bliver brugt til en 2. rampe.

Men det er meget brugt i udlandet - især England, at trailerne har front udgang.
    Det må være behageligere for hestene..

Vi har selv en meget stor trailer - nemlig en Mustang Elite:
    http://www.mustang-trailers.dk/?DK/MODELLER/MUSTANG%20ELITE.aspx

Det er en fantastisk dejlig trailer og jeg synes hestene har god plads i den.
    Og den er væsentligt bredere end de almindelige modeller - og det gør at hestene har god plads under kørslen.

Og kan min pengepung ikke være med den dag jeg selv skal have trailer (den er ikke heeelt billig), så synes jeg personligt at front udgang er alternativ jeg kan forlige mig med.

Komfort og hestevelfærd må være de 2 vigtigste punker...

• #9   25. mar 2013 Nanna L? Hvad må du slippe af penge for den trailer??

Er en cheval ikke go nok iforhold til ifor williams??

Kommentér på:
frontudgang på hestetrailer

Annonce