2.698 visninger
|
Oprettet:
frontudgang på hestetrailer {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er ved at overveje at skaffe mig en hestetrailer, og er egentlig faldet ret meget for en med frontudgang, da jeg godt kunne forestille mig at det ville v, ret nemmere for 1 personer at læsse hestene og aflæsse igen, ds man ikke skal om bagved demnår de skal ud..
Er der nogle af jer der har en med frontudgsng.? Hvorfor valgte du den?? Og hvorfor valgte det fra måske??=) jeg er blevet lun på en cheval gold Classic med frontudgang..
håber nogle gode svar, da jeg aldrig har ejet en trailer før, og gerne vil gøre det rigtig første gang
=)=)
jan 2006
Følger: 98 Følgere: 83 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 647
http://iforwilliams.dk/trailere/hestetrailer/
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
Hvis det var mig der skulle ud og have en trailer, havde jeg også valgt en med frontudgang, da jeg synes det er det mest praktiske, også fordi så vælter hesten ikke ud af traileren hvis de har travlt. Og hvis der er to heste, så vil hesten heller ikke vende og dreje sig for at kigge efter den anden.
nov 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 78 Svar: 1.922
Jeg elsker det! Det er skønt at kunne lukke hesten ud foran.
Hendes problem var at hesten NÆGTEDE at bakke ud af traileren igen.. Men med front udgang, går den fint ud - hæhæ
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 219 Svar: 839
En trailer der ligger rigtig godt på vejen og er rigtig rummelig og lys..!
maj 2009
Følger: 104 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 2.176
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 159 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.671
Har selv en cheval liberté Gold og det er en super lækker trailer, den er rummelig så hestene ikke føler sig klemt og ligger bare utrolig godt på vejen. Vi har dog haft lidt problemer med at der løb vand ind ved døren, men dette blev løst med at give den en omgang silikone
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 17 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 54
Ifor Williams trailerne skulle være nogen af de bedste der er på marked
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 951
Men det er meget brugt i udlandet - især England, at trailerne har front udgang.
Det må være behageligere for hestene..
Vi har selv en meget stor trailer - nemlig en Mustang Elite:
http://www.mustang-trailers.dk/?DK/MODELLER/MUSTANG%20ELITE.aspx
Det er en fantastisk dejlig trailer og jeg synes hestene har god plads i den.
Og den er væsentligt bredere end de almindelige modeller - og det gør at hestene har god plads under kørslen.
Og kan min pengepung ikke være med den dag jeg selv skal have trailer (den er ikke heeelt billig), så synes jeg personligt at front udgang er alternativ jeg kan forlige mig med.
Komfort og hestevelfærd må være de 2 vigtigste punker...
aug 2006
Følger: 53 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 88 Svar: 404
Er en cheval ikke go nok iforhold til ifor williams??
frontudgang på hestetrailer