Har ændret kranium? {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige kloge mennesker
Jeg har den her fjordbolle som jeg ikke ser så tit da han står på Fyn og jeg bor i Sønderjylland , og han er 9 år.
Sagen er så den at han altid har haft sårn et araber knæk på næseryggen , ved ikke loge hvad sårn et knæk hedder så det blir lige til et araberknæk :b men så her sidst jeg så ham så lagde jeg mærke til det knæk der var væk , den ser helt mærkeligt ud, for det var et ret stort eller lodret knæk hvad man nu siger , og nu er hans næseryg så helt lige og han har ikk det baby udtryk mere. Så er mit spørgsmål så om hestens kranium ændre sig når den blive "voksen" ? Man siger jo de vokser til de er 7 og han er så helt voksen nu hvor han er 9 år , syns bare det var ret underligt for han ligner slet ikk sig selv mere , han ser helt normal ud :b
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 990
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 110
Ingen bekymring.
dec 2007
Følger: 42 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 32 Svar: 875
Jeg har ingen ide om hvorfor det kunne være sådan, men et før og efter billed ville være godt, hvordan/hvordan fik han forøvrigt det knæk? Altså jeg tænker han er født med det?
jul 2007
Følger: 134 Følgere: 159 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 2.374
Hesten kan havde fået et slag og været hævet.har du mærket og trykket på det såkaldte sted?
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.667
ej spøg til side, som Abso siger, er det muligt at den kan være hævet over næseryggen?
Har ændret kranium?