{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.422 visninger | Oprettet:

Tung ridebane {{forumTopicSubject}}

Vi har for 1 1/2 år siden fået lavet udendørs ridebane. Den er blevet drænet, så der ligger sjældent vand på den, men den er desværre meget tung. Der er kommet ca ti cm sand (det sand hvor der er lidt ler i) ovenpå en knust sten bund. Noget af sandet er efterfølgende taget af, for at afhjælpe problemet. Vi tør dog ikke at tage meget mere af, da vi så er bange for at stenene begynder at komme op.
Da det er en privat stald med plads til seks heste vil vi ikke give en formue, men er der nogen der har forslag til hvordan vi kan gøre banen mere fast og ikke så tung?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tung ridebane
  • #1   9. apr 2013 Vi har samme problem med vores ridebane - vi skal imorgen have tromlet banen med en marktromle ( hvis det hedder det smiley - kan skrive hvis det hjælper... smiley
    Vores bane er også super godt drænet, en fiberdug og har ca 8-10 cm sand ovenpå..fiberdug kan ikke anbefales da den arbejder sig op af sandet.
    Mvh Helle

• #3   9. apr 2013 Flis er generalt godt til ridebaner udenfor.
    Vores er med sand, og det støver som en i satan. Vi har solbriller på om sommeren for ikke at få støv i øjnene af hesten foran. Nede på min skole er det en bane af jord, som bliver ret så glat, når det har regnet. Så den er også ret "røv". Så flisbane eller bane på muslingeskaller er klart det bedste, synes jeg ^^'

• #4   10. apr 2013 Tak for jeres svar smiley har overvejer flis, så det bliver nok det vi prøver. Ved i hvor meget vi skal putte på? Og skal det bare ligges ovenpå eller skal det blandes?

• #6   10. apr 2013 Ida, ved du hvor man kan købe flisen henne med mulighed for levering i Jylland?

• #8   10. apr 2013 Jeg prøvede at Google det, men fandt ikke rigtig miniflis. Men må lige lede videre og ellers må jeg prøve almindelig flis smiley Tak for din tid og svar.

Kommentér på:
Tung ridebane

Annonce