{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hestenavn.
  • #1   14. apr 2013 Jeg tror jeg ville være ligeglad. Alle heste jeg rider kommer jeg alligevel til at kalde
    ''Basse'' eller ''tøsen/putte'' inden særlig længe :).

• #3   14. apr 2013 Ville ikke have noget imod det personligt (udover at min bror hedder Bjørn, og det synes jeg ville være et ret underligt hestenavn XD), men det kan nok godt blive lidt besværligt når man er hjemme og snakker om Victor.. Så er det jo ikke til at vide om det er hesten eller drengen, hehe.. Man kunne jo evt. kalde hesten Vic?

• #4   14. apr 2013 altså jeg har været et sted hvor alle hestene blev kaldt peter så det kan vel ikke være så slemt men selv synes jeg det ville være lidt mærkeligt:)

• #6   14. apr 2013 Navnet er vel underordnet , hvad du kalder den dagligt er vel det vigtigste smiley
    Min blev omdøbt hos tidligere ejer fra Sander fan de deen til Sir Bastían Fan De Deen, hvilket jeg nu syntes er fjollet smiley

• #7   14. apr 2013 Det ville være lidt mærkeligt.. smiley Men tror bare jeg havde givet hesten et kaldenavn (så den hedder victor, men bliver kaldt noget andet) smiley

**Klara&Den lækre røde %Araber**
    Til det med menneskenavne til heste, hedder min tidl. part Mille smiley

• #8   14. apr 2013 Da jeg kiggede på hest faldt jeg for en fjordhest der havde samme navn som mig, den var vildt nuttet. Men altså min pony hedder Amigo, men bliver aldrig kaldt for det, han bliver kaldt Migo, bamse dog mest Bølle smiley

Kommentér på:
Hjælp til hestenavn.

Annonce